מרלין מבקש להעביר מסר, לעזור לבני אדם בתהליך ההתעוררות והשינוי שבו אנו נמצאים. כדאי לקרוא את מה שיש לו לומר

כבר שבוע שלם שאני מרגיש שמרלין נוקש בשולי התודעה שלי, מבקש להיכנס.

היום הסכמתי. אחרי שדיברנו קצת התיישבתי לכתוב את המסר שהוא מבקש להעביר, דרך מתקשרים שונים בעולם, ביניהם אני. הנה מה שהוא מבקש לומר:

"עורו, בני האדם, עורו מהתרדמה. הגיע הזמן שלכם להתעורר מהתרדמה שאחזה בכם לפני עידנים רבים. כמו באותו סיפור שלכם על היפיפייה הנרדמת, גם אתם רדומים. אתם רדומים לא בגלל תפוח ולא בגלל כישוף; אתם רדומים משום שמסרתם את הכוח שלכם לחזקים וגדולים מכם, שייקחו מכם את תחושת אי הוודאות וחוסר האונים, ויתנו לכם בתמורה תחושה של יציבות וביטחון.

"זו היתה המהות של העסקה שעשיתם – אתם תתנו את הכוח שלכם, את חופש הבחירה שלכם, ובתמורה לכך לא תצטרכו להתמודד יותר עם חוסר אונים ועם אי ודאות. זו עסקה שכל בני האדם עשו לפני עידנים רבים, והגיע הזמן להתעורר ממנה.

"זו עסקה מורכבת, משום שכל בני האדם עשו את העסקה הזו עם כל בני האדם. זו עסקה קולקטיבית והיא דו-סטרית, כלומר, רב-סטרית, אבל כזו שהולכת לשני הכיוונים: יש בני אדם שיש להם את הכוח להחליט עבורכם כמו שיש לכם את הכוח להחליט עבור אחרים. יש אחרים שאתם רואים כאחראים לגורל שלכם, לחיים שלכם, באותה המידה שאתם תופסים את עצמכם כאחראים לגורל ולאיכות החיים של אנשים אחרים.

"אם אתם מרגישים אשמה ביחס להתנהגות שלכם, ביחס לאופן שבו אתם משפיעים על אחרים; אם אתם מפחדים לפגוע ולהזיק גם כאשר אתם עושים טוב ובאים עם כוונה טובה; זה קורה משום שאתם נושאים על עצמכם אחריות על החיים של אנשים אחרים, שהיא אינה שלכם. באותה המידה, אחרים אחראים על החיים שלכם, ואלה האנשים שאתם לרוב מאשימים בצרות שלכם, בבעיות שלכם, ובכך שאתם לא משיגים את מה שאתם רוצים.

"זו עסקה מרובת משתתפים, דו-סטרית ורב-סטרית גם יחד, שבני האדם עשו עם בני האדם, כלומר כולכם עשיתם אחד עם השני. העסקה הזו היא האופן שבו העולם הזה עובד. חלק מכם עסוקים בקואליציות של פוליטיקאים, בקואליציות אפשריות ולא אפשריות. העסקה בה מדובר היא סוג כזה של קואליציה – היא אמורה לתת ביטחון ויציבות אבל בפועל היא נותנת דבר מה הפוך. היא נותנת בעיות וקשיים, והיא אינה מסלקת באופן מלא אי ודאות וחוסר ביטחון.

"לאורך ההיסטוריה המוכרת לכם, יתרונות העסקה עלו על החסרונות שלה. בעידן הזה שאתם נמצאים בו כעת, החסרונות של העסקה הזו מתחילים לעלות – לראשונה – על היתרונות שלה. ככל שאתם תופסים את עצמכם כאחראים זה על זה, כך אתם יוצרים עוד חוסר ודאות ועוד חוסר אונים ועוד בעיות לפתור אותן.

"אל תבלבלו את הדברים שנאמרים כעת עם ערבות הדדית או עם אחדות. אחדות היא דבר מה נכון וחשוב, וככל האפשר, אני מעודד אתכם להגיע לאחדות עם הבוראת שלכם או עם הבורא. אבל אחדות לא יכולה להיות כאשר חלקים מכם פזורים אצל אנשים אחרים, בזמן שאתם מחזיקים בחלקים של אחרים אצלכם. זו אינה ערבות הדדית וזו אינה הדרך לאחדות – זה בלגן, במילים פשוטות, ואתם חיים בו יותר ויותר.

"אני מבקש למסור את הדברים הללו משום שהגיע הזמן של האנושות להתעורר מהתרדמה בה היא נמצאת. הגיע הזמן שלכם להתעורר. החסרונות עולים על היתרונות – ככל שתאמצו את חוסר האונים וחוסר הוודאות כחלק מהחיים שלכם, ותמצאו אמצעים ידידותיים לעצמכם כדי ליצור ביטחון ויציבות, כך תוכלו להשתחרר מאותה העסקה עליה כולכם חתומים."אל דאגה – אתם לא צריכים שאנשים אחרים יבטלו את החתימה שלהם על החוזה הזה, כדי להשתחרר מהעסקה. אתם יכולים לשחרר את עצמכם. וכדאי שתעשו את זה, במהרה.

"אני לא מנסה להגיד לכם שיש לכם זמן קצוב. אני לא רוצה להפחיד אתכם בכך שאני אגיד לכם שמשהו לא טוב עומד לקרות. זו אינה הכוונה שלי. אני רק יכול להגיד שכדי להפסיק קשיים שאתם מתמודדים איתם כעת, כדאי להשתחרר מהעסקה. זה לא בשביל להימנע מבעיות בעתיד – זה בשביל לפתור ביתר קלות בעיות בהווה שלכם.

"במילים פשוטות, עליכם להחזיר את האחריות לחיים שלכם, לגורל שלכם, לידיים שלכם. הוא לא טמון בכוכבים, לא רשום בשמיים, ולא, הוא לא מוחזק בידיים של פוליטיקאים. אפילו הווירוס לא אחראי על הגורל שלכם, למרות שהוא יכול להופיע ולהשפיע עליכם. דבר אינו אחראי עליכם, רק אתם עצמכם.

"אני יודע שזה קשה להבין את זה, כי אתם רגילים לחיות באופן שאני מתאר כאן. אני מבין את המורכבות של הדברים. אני גם יודע שהדרך שלכם לשינוי יכולה להיות עוד ארוכה ורצופה בתהליכים ובשינויים. אני גם לא רוצה לתת לכם פתרון קסם לעניין הזה, ולא, לא בגלל שאין מקום לקסם. אני רוצה להסביר לכם את מהות הבעיה, את האופן שבו אני רואה אותה, כדי שתבינו מה הבעיה איתה אתם מתמודדים, ותמצאו את הדרך שלכם להתעורר ממנה.

"אני יכול להציע לבני אדם ללמוד איך ליצור קסמים. עשיתי את זה שוב ושוב לאורך ההיסטוריה, ואני עושה את זה גם כעת. אבל העניין כאן הוא לא ליצור קסמים במציאות, אלא להבין ברמה חדשה לגמרי של הבנה, כי אתם היחידים שאחראים לאיכות החיים שלכם. כל עוד אתם תופסים אחרים כאחראים עליכם, אילו קסמים יכולים להיווצר? מעטים מאוד, אני חייב לציין. מעטים ביותר.

"אל תחפשו דרכים ליצור קסמים בזמן הזה, זה לא העיקר. חפשו דרך להשתחרר מהעסקה עליה אתם חתומים, בטלו את הצד שלכם בחוזה. עשו זאת בדרכים שונות ומגוונות – החזירו לעצמכם את הכוח, את האחריות על חייכם. ככל שתעשו את זה תוכלו לגלות שאתם לא זקוקים לכל כך הרבה השקעה ביצירה של קסמים – כאשר אתם האדונים של חייכם, האחראים לגורלכם, הקסם הופך להיות החיים עצמם".

רוצים הלכה למעשה כיצד להרגיש, לחשוב ולחיות אחרת? להתשחרר מהעסקה שמרלין מדבר עליה? אם כן, טוהר+ הוא המקום בשבילכם.

6 מחשבות על “תקשור של מרלין על התקופה בה אנו נמצאים”

  1. תודה עבור התיקשור החזק של מרלין.אכן בני האדם כיום חייבים לבדוק את דרישות הממשלות והפוליטיקאים האם הם אינם מגבילים את חירותם ורצונם החופשי
    וההתנהגות בעידן וירוס הקורונה הינה הזדמנות לשיחרור משלטון ״חכמי השלטון״.
    שנזכה לבשורות טובות בקרוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

6 דק' קריאה
כדאי שהתפיסה שלנו ביחס לטעויות תעבור רענון מחדש. אם נמאס לכם לעשות טעויות ו/או לנסות להיות מדויקים, היכנסו לקרוא
3 דק' קריאה
מהו הטבע של ההתלהבות, מה גורם לנו להתמכר, וכיצד כל זה קשור לכאב האומר "אני לא ראוי/ה"
מרגישים ייאוש? זקוקים לחוויה ולפרספקטיבה של תקווה? אם כן, המדיטציה הזו תסייע לכם לרפא את הייאוש ולחזק את התקווה
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546