"אנו לא יכולים לדבר על אמת אחת נכונה לכולם – לכל הילדים, לכל ההורים ולחברה כולה. ישנם מסרים שונים המתחבאים בתוך מציאות זו, שהם ספציפיים לאנשים מסוימים. בחירות שונות מכתיבות את המציאות הזו, איתה מתמודדים ילדים ואנשים והורים והחברה כולה, בהחלט. לכן, אנו לא נתייחס לבחירות האינדיבידואליות, אלא לבחירות הקולקטיביות, שעליהן אפשר לדבר ביתר קלות.
"נתחיל ונאמר כי הבחירה בשיעור מסוים זה היא בחירה בללמוד שונות מהי, בפירוק של המוכר והידוע ובבנייה של חדש. זה קשור בעיוות, בהחלט – בתפיסה של בני האדם של מה הוא רגיל ונורמאלי וישר, ומהו מעוות ולא נורמאלי ולכן לא רצוי. בחירה זו באה ללמד בני אדם לפתוח את ליבם, לראות את האמת הנמצאת בכל, את היופי הנמצא בכל, מעבר להגדרות כאלה ואחרות. דרך מה שבני אדם מגדירים כלא נורמאלי, מתבקשים בני אדם להיפרד מתפיסות של נורמאליות, שכן אלה התפיסות של נורמאליות שאנו יכולים להגדירן כלא נורמאליות. זאת בעוד שאלה המגיעים עם מאפיינים אלה, מגיעים לעולם כדי ללמד את היופי בשונות, את המופלא שבייחודיות, ואת החשיבות של שבירת תבניות ומוסכמות ביחס למוכר ולמקובל.
"בני האדם רבים הם, ומגוונים. במובנים רבים אפשר לומר כי אינכם דומים זה לזו, למרות שבמובנים רבים ישנו גם דמיון. אך בני האדם מבקשים להעלים את השונה ולחזק את הדומה, וכך ליצור תחושה של ביטחון. ילדים אלה ואנשים אלה באים לעולם כדי לסייע לעולם כולו להשתנות, שינוי עמוק וחד וברור יותר מכפי שהיה עד כה – לשנות את האפשרות ליצור אחידות, בהחלט, ובמקום זה ליצור ייחודיות כה מרהיבה, כה מופלאה, כה נגלית וניכרת, עד שלא תהיה ברירה לבני אדם אלא לראות את השונה והמיוחד הנמצא בכל, גם באלה שנראים רגילים מכל.
"מסרנו בעבר כי יש היכולים להתחיל במסע תקשורת אסטרלי עם אלה אשר מאופיינים בדרך זו, אשר אין את היכולת לתקשר איתם בדרך רגילה. זה בהחלט נכון. יש היכולים לעשות זאת אינטואיטיבית עם ילדיהם. אחרים, מעטים יחסית, יכולים לעשות זאת גם עם מי שאינם הילדים שלהם. אך יותר חשוב מכך לומר, בזמן זה, שהבחירה של נשמות בשונות נועדה כדי ליצור מרחב בטוח לייחודיות. ככל שיותר ויותר בני אדם יבינו זאת ויחוו זאת, כך התקשורת תוכל להיות קלה בין כולם – גם בין אלה המוגדרים כבעלי אוטיזם לבין כאלה שלא, וגם בין אלה שלא לבין עצמם, בהחלט.
"ההתרחבות של התפיסה יכולה להביא להתרחבות של התודעה, וכך להאיץ את ההתבגרות של הפלנטה כולה. התבגרות אשר יכולה לבוא לידי ביטוי לא רק במבנים חברתיים חדשים ובמסגרות חדשות, אלא גם בדרכי תקשורת שונות, מוכרות וחדשות".