איך אני יודע אם אני מתקשר?

אחרי שנים של ניסיון כמתקשר, גיבשתי חמישה כלים שיעזרו לכם לדעת האם אתם באמת מתקשרים, או שאולי זו הכל המצאה. ספקות, למשל, עשויים להעיד על כך שאתם *כן* מתקשרים

בשנים האחרונות הופך התקשור לאפשרי יותר עבור אנשים רבים. ההפרדה בין החלק האנושי לבין החלק האלוהי מצטמצמת, וכך זה הופך להיות יותר קל לקבל הכוונה וריפוי מאלו המלווים אותנו. עם זאת, התהליך הזה אינו קל מבחינה רגשית; הוא מעמיד אותנו בפני הרבה שאלות וספקות, ובראשם השאלה הראשונית – איך אני יודע שאני מתקשר.

בעבודה שלי עם מתקשרים השאלה הזו עולה שוב ושוב. מצד אחד אנשים חווים חוויות שאי אפשר לזלזל בהן ולהגיד שזה שום דבר, ומצד שני אין ביטחון לדעת האם זה באמת תקשור או שאולי כל זה הוא סוג של המצאה.

אחרי שנים רבות של ניסוי, תהייה וקצת טעייה, יש לי כמה כלים שיכולים לעזור לכם לדעת אם זה אכן תקשור או שאולי המיינד שלכם ממציא את הכל.

איך אתם מרגישים? הרגש הפך להיות הכלי החשוב ביותר שבעזרתו אני מבחין אם זה אכן תקשור או לא. האם האנרגיה שאני מתחבר אליה גורמת לי לתחושה של התרחבות, של נינוחות, של ביטחון ו/או אהבה? אם כן, זהו תקשור. אם אני לא מרגיש שום דבר, זה ככל הנראה לא תקשור (אלא אם כן אני כאדם לא מחובר לרגשות שלי בד"כ, ואז זה אינו בהכרח אומר משהו). אם מה שאני מרגיש הוא כיווץ ו/או רתיעה, זה ככל הנראה איננו תקשור (אם כי במצבים מסויימים, אני יכול להרגיש כך משום שהחיבור שלי לאותו מקור של אהבה מפחיד אותי ולכן אני מתכווץ; לכן זהו אינו הסימן היחיד שיש להשתמש בו).

מהו המסר שאתם מקבלים? מסרים שמנוסחים בשפה של "אתה חייב" או "את לא בסדר" הם מסרים שמגיעים מהמיינד ולא מהמדריכים שלכם. מסרים של ישויות אור, גם אם הם מסרים נוקבים שמעוררים לשינוי, תמיד יבואו עם כבוד לחופש הבחירה שלנו וללא שיפוט או ביקורת. ככל שתתמידו לתקשר עם אותה ישויות או קבוצת ישויות, תלמדו לזהות את האופן בו הם מתנסחים וכך להבדיל. לעתים, אני שומע את המיינד שלי מתחפש לטוהר, ובהתחלה המיינד שלי נשמע כמוהם. אבל אחרי משפט או שניים אני מתחיל לשמוע את הניסוח האנושי מבצבץ החוצה, ואחרי שנים רבות של תקשור עם טוהר אני כבר יודע שהם לעולם לא ידברו ככה.

האם החוויות שלכם מתערבבות במסר? במהלך השנים קרו כמה וכמה מקרים, בהם קראתי משהו בעיתון בבוקר ואז טוהר דיברו עליו בתקשור בערב. זה גרם לי לחשוב שזה אינו תקשור, עד שהבנתי שאני נחשף למידע מסוים כדי שטוהר ייעזרו בכך כדי לדבר דרכי על אותו נושא. במילים אחרות, גם אם החוויות שלכם מתערבבות במסר אין זה אומר כי אין מדובר בתקשור, ואתם יכולים להמשיך לתקשר בנינוחות.

האם הספקות שלכם מתגברים במהלך התקשור? אם כן, זה סימן לכך שחשוב לכם מה יגידו עליכם ואתם מפחדים לאבד אהבה ואישור של אחרים. אבל יותר מכך, זה מעיד על כך שאתם מתקשרים. משום שיש לכם את היכולת לתקשר, הספקות מתגברים כדי להגן על עצמכם מפני התמסרות לאותה היכולת, שכן ההסכמה לתקשר עשויה במצבים מסויימים לעמת אתכם עם הסביבה שלכם, שלא ממש מבינה "מה לא בסדר איתכם".

האם התקשור שלכם מבולבל? אם כן, אין זה אומר שאין מדובר בתקשור. ייתכן מאוד ואתם עוד חדשים בתחום ומפחדים מלהתמסר לתקשור, ולכן המסר מגיע בצורה מבולבלת ולא רציפה. להתאמן בתקשור יעזור לכם לצבור ביטחון ויהפוך את התקשור שלכם לברור ורציף.

3 מחשבות על “איך אני יודע אם אני מתקשר?”

  1. היי, ישנה מתקשרת ששולחת לי מסרים וקוראת את מחשבותיי לאחר שהייתי אצלה שנתיים בטיפול. אינני מעוניינת בתיקשור, מה הדרך להתנתק מכך?
    אולי בעבר מתוך התעניינות ומדיטציות נפתח לי עניין התיקשור אך אין לי עניין בו יותר, כיצד חוסמים את זה ואת המתקשרת שקוראת ושולחת לי מחשבות?
    תודה.

    1. אנונימית

      אני לא מומחית. אני יודעת שיש אנשים שעושים את זה יחד עם זאת ראיתי גם את המחיר. יכול להיות שאין דרך לחזור. זה נהיה קל יותר אם את מאמינה בטוב שלך. אם קיבלת כנראה שמישהו האמין שזה מתאים לך בטווח הארוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

7 דק' קריאה
כדי לתקשר כהלכה, יש ארבעה פחדים שאנחנו פוגשים בדרך. פוגשים ומרפאים, כמובן
15 דק' קריאה
הישות שעזרה לו לתקשר, האירועים שגרמו לו להאמין, והמסר שיש לרחם הקוסמית להעביר דרכו. המתקשר דן נחל גרשינסקי מספר על עצמו
6 דק' קריאה
מה גרם לה לתקשר עם נשמות של אנשים שהלכו לעולמם, האם התקשור איתם יכול להפריע להם, וכיצד היא יודעת שהיא מתחברת לעולם שמעבר. הכירו את המתקשרת ג'ודי דואניס
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546