בקיץ 2015 ראיינתי את לי קרול, המתקשר את קריון, לקראת הביקור שלו בישראל. הריאיון פורסם במגזין "חיים אחרים", ואני מביא כאן את הריאיון במלואו

האם גם אתם מוטרדים ממה שקורה בעולם? מסתכלים סביבכם וחווים תסכול, ייאוש וחוסר אמונה? אם כך, אתם לא לבד. אבל מה שיותר חשוב הוא, שאתם עתידים לקבל מנה של אופטימיות קוסמית מרוכזת מהאיש – ומהישות – שאמונים על אחד המסרים האופטימיים ביותר שנשמעים בעולמנו ב-26 השנים האחרונות. זהו לי קרול, המתקשר את קריון, שמגיע בסוף חודש ספטמבר לביקור השלישי שלו בישראל, וכשאני שואל אותו על כך שנראה שהמציאות מדרדרת והאם ישנה סיבה להיות אופטימיים, הוא עונה בפשטות "זה יזעזע כל אחד, אבל קריון חזה את כל זה! לכן עליך להבין מה זה, ולהבין שזה אינו בלתי צפוי.

"לפני שהטילים התחילו לעוף, או לפני שהקיצוניים התחילו לערוף ראשים בטלוויזיה, קריון אמר לנו למה לצפות: בכך שעברנו את ה-21.12.2012, יתחיל להיות שינוי של האנרגיה, כולל של הטבע האנושי. אנו נתחיל לראות את סוף הדברים שאין להם יושרה, שהם חסרי הגינות וחמדניים. דברים שעבדו בצורה מסויימת מאז ומעולם יתחילו להשתנות. זה כבר החל לקרות ואפילו ממשלות מרגישות בכך.

"האור על הפלנטה מתגבר והחושך מגיב בהתאם. קריון אמר לנו שהחלקים השליליים של הטבע האנושי יתעוררו בפתאומיות כדי להפחיד אותנו, לקחת אותנו אחורה, כדי לשמור על הדברים כפי שהיו. כל עוד אנו מפחדים, אנו לא נתקדם קדימה, והחושך יודע זאת.

"בתקשור של קריון שנקרא Do not despair, הוא התווה את מה שקורה כעת. אלו הרוצים לשמור אתכם בפחד פועלים במשותף עם אחרים המבקשים לעשות דבר דומה,  וביחד עם ייצרו משהו שמתוכנן כדי להבהיל אתכם כדי שתשארו באנרגיה הישנה. ראיתם משהו כזה לאחרונה? החושך משתמש בכל מה שיש לו כרגע, אבל החושך לא ינצח. כמה זמן זה יימשך תלוי בהיקף הפחד שהם מייצרים, אבל הם לבסוף יפסידו לאנושות, שבשום פנים ואופן לא תסבול את מה שהם מנסים לעשות. אז, האם אתם מפחדים, או שאתם רואים משהו שונה, ואולי גם הזדמנויות בדרך?".

האנושות יצאה מגן המשחקים

לי קרול האמריקאי היה בכלל בעליו של עסק בתחום הסאונד ותואר בכלכלה ועסקים, כאשר החל לתקשר בשנת 1989 ישות שהגדירה את עצמה בתור קריון. מאז הוא הוציא לאור ספרים רבים המכילים מידע מתוקשר שקריון מוסר, והוא מעביר תקשורים וסדנאות בכל רחבי העולם. בעולם התקשור לי קרול נחשב ובצדק לאחד המתקשרים החשובים והמשפיעים ביותר, עם אלפי אלפים של אנשים בכל רחבי העולם העוקבים באדיקות אחר המסרים כדי לקבל נקודת מבט רחבה ועמוקה יותר על המציאות סביבנו.

הריאיון הזה, שנעשה לקראת הביקור הקרב בישראל, הינו הריאיון השני שאני מקיים עם לי קרול. את הראשון ערכתי בביקור הקודם שלו בישראל, בשנת 2005. עשר שנים הן הרבה זמן בעולמנו, זמן בו נקודות מבט משתנות ותובנות חדשות נוצרות. לכן אני בוחר להתחיל את השיחה שלנו עם אותה שאלה בסיסית, מי זה קריון.

"קריון הגיע בשנת 1989 עם הפמליה שלו, במטרה לסדר מחדש את הרשת האלקטרומגנטית של כדור הארץ. הוא אמר לנו שבשנת 2002 מדידת הרשת תהיה שונה מאוד, וכך קרה. הרשת נעה באותן שנים מאז שהוא הופיע יותר מאשר ב-100 השנים שקדמו להן, ומצפן יכול להראות זאת. המדע הכיר בכך שהרשת המגנטית זזה. זה היה הצעד הראשון שנעשה במטרה לאפשר למין האנושי להתפתח, ולבסוף להתרחק לגמרי המקום בו היינו תקועים במשך מאות שנים, שכן ה-DNA שלנו עובד עם הרשת האלקטרומגנטית של כדור הארץ.

"הנבואות העתיקות סיפרו לנו על הזמן הפוטנציאלי הזה. עכשיו זה כאן, וקריון נותן לנו מסרים ביחס למה זה אומר, עד כמה זה אמיתי, ומה צפוי לאנושות. בהתחלה הוא הציג את עצמו כטכנאי בשירות המגנטי והוא הופך עם השנים לשליח נדיב ואוהב מאוד".

מה זה תקשור בשבילך?

"במשך 26 השנים האחרונות אלו החיים שלי והסיבה היחידה לקיום שלי. יש מסר חיובי עבור הזמן שלנו, שהוחבא למשך זמן רב. התפקיד שלי הוא לחשוף אותו לכל מי שעשוי לרצות לשמוע אותו".

איך זה מרגיש לתקשר את קריון? מה בעצם קורה בתהליך?

"הסברתי זאת באריכות בספר האחרון של קריון, The Recalibration of Humanity (הספר לא תורגם לעברית, ש.ב.פ). התחושה היא התנתקות מהגוף הגשמי והתחברות למקום אזוטרי בו אני נמצא בזמן שקריון מדבר. זה המקום אליו כולם מגיעים בזמן המעבר בין תקופות חיים; רק שאני נראה כאילו אני בתיאטרון מסוג מסוים… שומרים אותי מוגן. זה מדהים, עמוק ומלא באהבה ושלום".

הרבה אומרים שב-21.12.12 לא קרה דבר, אבל אני מרגיש שמאז המציאות הפכה להיות יותר כאוטית. האם משהו אכן קרה באותו תאריך, ואם כן, מה באמת קרה לנו ומה זה אומר?

"אותם 'הרבה אנשים' לא למדו את הנבואות של הילידים הקדמונים של הפלנטה. במשך עידנים, מאות משבטי הילידים בכל העולם חזו את מה שקרה. תוכן 'הנבואה של הנשר והקונדור' זהה למה שתמצא בלוח השנה של המאיה. זהו סיפור נבואי עמוק שהתממש בדיוק כפי שחזו אותו. זה מגיע מתקופה בהיסטוריה עתיקה יותר מישראל, עתיקה יותר מכפי שאנו חושבים.

"כאשר האינטרנט נעשה פופולארי, הרבה ילידים הבינו את הדימיון בין זה לבין מה שהקדמונים אמרו להם, והתחילו להשוות נתונים. הם הבינו שלמרות שהם לא הכירו זה את זה, לכולם היתה את אותה הנבואה. הנבואה אומרת לנו שאם האנושות לא תשמיד את עצמה פעם נוספת, אנו נתחיל להתפתח. האנושות תצא מגן המשחקים ותתחיל להתבגר. הרבה ישתנה מיידית לאחר מכן, והפתעות יחכו לנו. זה בדיוק מה שקרה.

"לוח השנה של המאיה היה הסיום של הזמנים הישנים. יש לוח שנה חדש כעת, שלבני המאיה תמיד היה, מוכן לשימוש על המדף. הוא מתאר אנושות שיש לה את הפוטנציאל לשלום על פני כדור הארץ והרבה יותר מכך.

"קריון הופיע מיד לאחר ההתכנסות ההרמונית בשנת 1987 (אירוע קוסמי שבו בחרה האנושות בהתפתחות ולא בהשמדה, ש.ב.פ). זו היתה תחילתה של האנרגיה החדשה. מיד לאחר מכן, ברית המוצעות התפרקה, וכך הגיעו לסיומן כל הנבואות שדיברו על מלחמה גרעינית וסוף העולם בשנת 2000. קריון כאן כדי להדריך אותנו דרך כל זה".

קריון מדבר הרבה על פוטנציאלים עתידיים. לשם מה? מה טוב בזה אם הכל הוא בלתי ידוע?

"האקטואליות של העתיד אינה ידועה. הפרטים של התזמון אינם ידועים. אבל הפוטנציאלים ידועים! אנו עשינו בדיוק את מה שקריון אמר בשנת 1989. בספר קריון הראשון הוא אמר לנו שלא תהיה מלחמה עם הסובייטים. זה היה בניגוד לנבואה של אותם הימים, של נוסטרדמוס ושל חלקים מסוימים מהכתבים הקדושים. המקורות הללו אמרו לנו שהמלחמה הסופית תהיה על ישראל והיא תתרחש בשינוי המילניום. קריון אמר לנו שבמקום זאת, אנו נעבור את שנת 2000 ללא בעיה. כך קרה. הוא סיפר לנו על התנועה של הרשת המגנטית. הרשת זזה בדיוק כפי שהוא אמר.

"עכשיו קריון מדבר על החושך של הטבע האנושי שקם כדי להפחיד אותנו. והוא עושה זאת! זה אינו עתיד בלתי ידוע, אם זה נצפה כל כך טוב! קריון מספר לנו על הרעיונות שלקראתם אנו נעים, המתבססים על פוטנציאלים שהם כעת בני 26 שנה. הדבר הלא ידוע האמיתי הוא 'מי עושה מה' והתזמון של כל זה. אנו שולטים בזה".

קריון מדבר על מיני עידן קרח שאנו נכנסים אליו. יש מדענים שאומרים שזה כבר קורה, אחרים אומרים דברים הפוכים. מהי נקודת המבט שלך?

"אני לא אשקיע בכך הרבה מילים מאחר וזה כעת מקובל בכל רחבי העולם, שאנו אכן נכנסים לתוך מיני עידן קרח. כמעט כל אירופה אומרת זאת עכשיו. רק בארצות הברית עוד מדברים על התחממות גלובאלית. בשנת 2007, בגלל אותה אזהרה, צפו שבקטבים יהיה ללא קרח בשנת 2013. בשנה שעברה היו לנו יותר ממיליון קמ"ר של קרח חדש, ותמונות הלוויין מראות שזה מתגבר בכל שנה. במקומות רבים היו לנו את החורפים הקשים ביותר שנרשמו אי פעם.

"אנו חווים מחזור של התחממות לפני מחזור של התקררות. מומחי אקלים רואים את זה. זה קרה בעבר, ויש לכך עקבות בטבעות של עצים ובדוגמאות קרח שנאספו מהקטבים. קריון אומר לנו שני דברים ביחס לזה: ראשית, לא גרמנו לכך. כשאנו משחררים פחמן דו חמצני לאוויר אנו גורמים לעצמנו לחלות, לא לפלנטה. שנית, זה ייצור מחזור חיים חדש באוקיינוסים, והדגים ושוניות האלמוגים בסופו של דבר יחזרו לחיים. רק הזמן יגיד, אבל ישנן עדויות רבות לכך שזה בדיוק מה שקורה".

Italy

אנחנו הם האנשים הראשונים

הביקורים הקודמים של לי קרול בישראל התבססו על סדנה של יום אחד שהתקיימה בתל אביב, אותה הוא העביר עם מורים ומרפאים אחרים המתלווים אליו. זאת, בצד סדנאות מצומצמות יותר בנושאים שונים. כל זה עתיד להתקיים בביקור הקרוב, בצד אירוע ראשון מסוגו: טיול של שבוע ברחבי ישראל, למקומות מקודשים לפי מסורות רוחניות שונות, מסע שיכלול, איך לא, הרבה מאוד תקשורים של קריון. המסע, שהכרטיסים אליו כבר אזלו, מושך אנשים רבים מכל העולם. כל זה רק גורם לי עוד יותר לתהות, מה מיוחד באנרגיה בישראל, מהי החשיבות שלה, ואיך היא משפיעה על העולם.

"עבור קריון, ישראל מייצגת את הקבוצה הראשונה שמכירה באל אחד. בכך הם סללו את הדרך ליצירת הנבואות העיקריות שבהמשך הפכו למערכות האמונה הרוחניות של הפלנטה. מהעפר של ישראל באו שלושת המערכות הרוחניות העיקריות, ומעל לשלושה מיליארד אנשים בפלנטה הם כיום חלק מההיסטוריה של אמונות אלו. לכן אתה יכול לומר שלישראל יש תוית של 'האנשים הראשונים' שידעו את אלוהים.

"לאורך כל ההיסטוריה היו שהתנגדו לכך בדרך כלשהי. ישראל הראתה את הדרך ובתהליך היהודים הפכו למטרה להתנגדות על כך שהם היו קרובים ליוצר למשך כל כך הרבה זמן. קריון אומר שאנו כמו ילדים במגרש המשחקים. האנושות עוד לא התבגרה ואנו ממשיכים לזרוק דברים איש על רעהו, קוראים אחד לשני בשמות ושונאים אחד את השני. אם אתה חושב על זה, חוסר בגרות שונאת את אלו שיש להם עוד, והיא רוצה לנסות ולפגוע בהם עלכך שהם שונים. זה מה שהנבואות העתיקות הרבות אמרו שישתנה.

מה מניע את הביקור הקרוב בישראל, ובמיוחד, מהי המטרה של הטיול? מה אתה מצפה שיקרה?

"אנו חוגגים את השינוי וזה יהיה הביקור הראשון של קריון בישראל באנרגיה החדשה. כמעט כל דבר שאנו עושים קשור במעבר של ה-21.12.2012 ואת הנבואות הקשורות בו.

"המקומות אליהם אנו הולכים נבחרו אינטואיטיבית ולא על ידי סוכנות תיירות. אנו מבקשים להרגיש את ההיסטוריה המקודשת של ישראל באנרגיה אחרת. המאסטרים שהגיעו מהעפר של ישראל הם רבים, ואנו מבקשים לעצור ולכבד אותם בדרך מרעננת. הם כולם דיברו על הארץ המובטחת… על עיר חדשה של שלום, והמטאפורות מתחילות כעת להפוך למציאות בלבבות שלנו ובמיינד שלנו.

"אם היית לומד את לוח הזמנים של הנבואות העתיקות של הילידים, היית רואה מה מתרחש שהוא שונה, ושהדברים השליליים שמתרחשים על הפלנטה נופלים בדיוק לאותם תרחישים. לעת עתה, יש לנו עבודה לעשות באנרגיה החדשה, ולכן אנו מציגים את ד"ר טוד אובוקייטיס (ראו מסגרת). אנו גם הולכים למקומות שיש בהם חלק מהאנרגיות העמוקות של המאסטרים, לראות אותם באור חדש, ולחגוג את הכל מנקודת המבט הנוכחית שלנו.

"אנו מצפים למה שאנו יוצרים: יהיו שינויים במיינד ובלבבות האנשים, וחיים ישתנו בעקבות כך".

מה התפקיד של היהודים? בינתיים נראה לי שה"אור לגויים" מעוררים הרבה אנטגוניזם.

"התפקיד של היהודים הוא פשוט ואחד הקשים ביותר לבקש אותו. אתם הייתם הראשונים לדעת את המלכותיות והעומק של מקור היצירה האחד. הייתם הראשונים לעבוד את האנרגיה וללמוד מה זה אומר. הייתם הראשונים להפיץ זאת לסובבים אתכם, ולהראות את כוחות של האל האחד. לקחתם על עצמכם את נטל השנאה על כך שאתם הראשונים, ואתם עדיין עושים כך.

"עכשיו… זה הזמן להיות ראשונים מחדש. היו הראשונים להדריך את הפלנטה לתפקיד שעבורו נוצרתם. היו הראשונים להרפות ממחסום השנאה, ולהראות צעדים חומלים לכל אותם אויבים שסביבכם. במקום להתכונן לרע מכל, התכוננו לטוב ביותר. הראו לנו כיצד אתם לוקחים את 'הבעיה שלא ניתן לפתור' של המזרח התיכון ומוצאים את הפתרונות דרך מעשים חומלים. יש את אלה במחנות האויבים לשעבר שבאמת רוצים את זה! מצאו אותם. הראו לפלנטה שאתם יכולים לעשות את מה שרבים אומרים שהוא בלתי אפשרי. אתם יכולים לחבר את הפאזל הזה ביחד במקום לקרוע אותו לגזרים.

"מאז מלחמות העולם, אויבים לשעבר שהיו נוהגים לשחוט אחד את השני הם כיום שותפי מסחר והכלכלות שלהם קשורות זו בזו. הם עשו זאת עם הזמן. עם זאת, המזרח התיכון עוד לא זז. הוא לא יזוז, אלא אם תודעה גבוהה תתגלה. יוזמת השלום היהודית תהיה הדבר היחיד שיש לו סיכוי. זה התפקיד של היהודים היום".

מה הם האתגרים העיקריים שאנו כאנושות מתמודדים איתן, וכיצד כל אחד מאיתנו, בחיים הפרטיים, יכול להשפיע על זה?

"להכיר במציאות של האנרגיה החדשה. עשו מחקר כדי לראות אם קריון מדויק. מצאו עבור עצמכם אם לקדמונים היתה הנבואה הזו, ומה היא באמת אומרת. מצאו מידע לגבי "הנבואה על הנשר והקונדור". לאחר מכן, תרגלו פעולות חומלות. זה אומר, היו חומלים באישיות שלכם, במקום להתלונן ולכעוס. אתם יוצרים אנרגיה בעזרת התודעה שלכם. האנרגיה החדשה של העולם הזה לא תתמוך יותר באלו שהם תמיד במצב תודעה קורבני. למדו לעקוב אחר המילים שלכם, מאחר והן יביאו לכם את מה שאתם אומרים בקול רם. צפו לשינוי וצפו לשלום".

פעמים רבות, כאשר אני מסתכל על המציאות מנקודת המבט האנושית שלי, היא נראית מייאשת. בתקשור מדברים על כך שהעולם נהיה יותר ויותר מואר, וההבדלים בין שתי נקודות המבט לעיתים נראות בלתי ניתנות לגישור. כיצד אתה חווה זאת?

"המציאות שלנו מתבססת על מספר דברים. בעיקר, אנו מסתכלים סביבנו, רואים מה קורה, מקשיבים לחדשות, ואז מהדהדים בחזרה את מה ששמענו לאלו שמסביבנו. אלו המחוברים למקור, אלו שמודטים ונכנסים פנימה עבור תשובות, מוצאים שינוי אמיתי המגיע אלינו. לרבים זה אינו נוח, ולהיות בחוסר נוחות זה משהו שהם אינם רוצים. לכן ישנה דאגה. החדשות לעולם לא יספרו לך על משהו חיובי או מלא תקווה. דרמה מוכרת מוצרים, וזו התעשייה אליה אתה פונה לקבל מידע? השתמש בהיגיון רוחני והתחל להחליט עבור עצמך מה עשוי להתרחש.

"גן העדן אינו כאן – בקושי. אבל הפוטנציאל עבור אדם מסוג חדש כן נמצא. זה עשוי לקחת יותר זמן מכפי שהיית רוצה, אבל מתרחש שינוי בכיוון של יחסים חדשים אחד עם השני וביחס לסוגיות שונות מסביבנו, שתמיד היו קשות וללא שינוי. נאמר לך שאלו סביבך ישנאו אותך לעד. האם זו המציאות שלך? האם זה מה שתאמר לנכדים שלך? אל תהיה מופתע אם הם לא רק יתנגדו לכך, אלא גם יחליטו לשנות זאת. זה המסר של קריון… השינוי של הטבע האנושי הוא לאט לאט המציאות החדשה שלנו.

"ההיסטוריה האישית שלכם מלאה בדברים אלו בדיוק. כישראלי, האם אתה יכול להתיחס לאבות אבותיך, הישראלים, במסע המופלא שלהם? זו היתה יציאה מאנרגיה ישנה לאנרגיה חדשה. מה היתה הגישה של האנשים כשהם נדדו במדבר למשך 40 שנה? חלק בכו לימים ההם במצרים! לפחות היו להם בתים! יום אחר יום הם קיבלו אוכל מהשמים ולמרות זאת לא היה להם נוח לדאוג ליום למחרת. האם זה אי פעם ישתנה?

"עבור חלק מהאנשים, כעת זה בדיוק אותו דבר. למרות שאלוהים מאכיל אתכם עם אהבה, חסד ויותר הוכחות מאי פעם לכך שאתם מגיעים לצומת, אתם עדיין דואגים. חלק בהכחשה, ורבים פוחדים. אתם לא לבד, וזו הסיבה למסר של קריון. עלינו להכיר בשינויים ולראות אותם כפי שהם באמת. שינוי אדיר ממדים מגיע, ונשמות עתיקות במיוחד מתבקשות להרגע וליצור את האור של החמלה הנדרש כדי לעבור הלאה".

יש לקריון כמה מילים לומר לפני הביקור בישראל?

"קריון לא רואה זמן כמונו. הוא רואה את הפוטנציאל המדהים שאליו אנו מתקרבים, וזו נקודת מבט שאנו לא יכולים לראות. השושלת היהודית שלכם – אבות אבותיכם – היו הראשונים לזהות את האל האחד ועזרו לפלנטה לקבל זאת. כעת זה הזמן להשתמש בבגרות שרכשתם בעקבות זאת כדי ליצור שלום על פני כדור הארץ".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

7 דק' קריאה
כדי לתקשר כהלכה, יש ארבעה פחדים שאנחנו פוגשים בדרך. פוגשים ומרפאים, כמובן
15 דק' קריאה
הישות שעזרה לו לתקשר, האירועים שגרמו לו להאמין, והמסר שיש לרחם הקוסמית להעביר דרכו. המתקשר דן נחל גרשינסקי מספר על עצמו
6 דק' קריאה
מה גרם לה לתקשר עם נשמות של אנשים שהלכו לעולמם, האם התקשור איתם יכול להפריע להם, וכיצד היא יודעת שהיא מתחברת לעולם שמעבר. הכירו את המתקשרת ג'ודי דואניס
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546