החיבור עם מרלין שהתחיל בגיל צעיר, האופן שבו התקשור סייע לה בילדותה, החיבור מחדש לעולם התקשור והאופן שהתקשור עוזר לה לעזור לאנשים. שרון בכר מספרת על עצמה

שרון בכר, בת 51, גרה בפרדס חנה. החלה לתקשר בגיל 6.

מתי התחלת לתקשר?

"סביב גיל 6 אולי אפילו מוקדם יותר. תמיד הייתי ילדה רגישה מאוד, יצירתית ובעלת עולם דמיון מפותח מאוד, בו אפשר לראות לשמוע מה שאחרים לא יכולים. אני זוכרת לילות בהם שכבתי במיטה ולידי הופיע דמות היושבת על כיסא נדנדה, שלא היה בחדר שלי. אותה דמות לבשה גלימה עם כובע גדול בצבע כהה אשר הסתיר את פניו חוץ מאשר את זקנו הארוך מאוד. ניהלתי עם דמות זו שיחות ארוכות עד אשר הייתי נרדמת. עבורי הנוכחות של אותה דמות היתה קיימת. לא סיפרתי עליה לאף אחד. אותה אנרגיה ליוותה אותי כמעט עד לגיל ההתבגרות. לא פחדתי ממנה, להיפך למדתי ממנה הרבה מאוד. כשהתבגרתי נחלשה התקשורת".

מה גרם לך להתחיל לתקשר?

"מתוך המציאות בה חייתי כילדה, התפתח עולם מקביל ושונה כדי שאוכל ללכת לאיבוד בו בלי שאצטרך להרגיש ולחיות את החיים כאן. אלו היו החיבורים הראשונים שלי להדרכה ולעולם הרוח. זוהי הפעם הראשונה שנפתחה בפניי דלת (מעבר) למעבר. הפגישה המחודשת והמודעת שלי עם קבוצת הלב התרחשה תוך כדי סדנה ללימוד תקשור 'חיבור מחדש' אצל שחר בן-פורת סביב 2018. מאז יכולת זו זמינה ושימושית לחיי היומיום שלי ולחיי המקצועיים".

האם היו סימנים קודמים לכך, כגון חלומות נבואיים, חזיונות, ידיעות אינטואיטיביות חזקות?

"כן. הנה דוגמה אחת: סביב גיל 40 חוויתי חוויית סף מוות. בסיומו של ניתוח שעברתי התקשו הרופאים להעיר אותי מההרדמה (את זה הבנתי בעקבות המהומה שהייתה סביבי לאחר שהתעוררתי). בזמן המהומה וההתרחשויות סביבי על שולחן הניתוח ראיתי את עצמי בכניסה לחדר לא כל כך גדול צעדתי פנימה ונכנסתי לתוכו. מול הכניסה ישב איש זקן מאוד עם זקן לבן ופנים נעימות (לימים הבנתי שמי שפגש אותי שם היה מרלין). הוא ישב, לפניו שולחן מעץ עתיק, מהודר ויפה, ומאחוריו דלת עץ גדולה כבדה, אשר מכל זוויותיה בוקע אור יפה שכזה לא ראיתי מעולם. הדלת היתה סגורה. התקרבתי לשולחן, חייכתי ואמרתי – הגעתי! האיש הזקן הסתכל עליי ואמר 'שרון מתוקה, זמנך עוד לא הגיע. ילדתי, יש לך עוד הרבה מאוד לעשות, לתת ולקבל. זוהי בחירה שלך, רק עשי בחירה זו עכשיו'. הוא חייך ואני הסתובבי חזרה ורצתי, רצתי מהר ככל שיכולתי. באותו רגע ממש הצליחו הרופאים להעיר אותי".

את מי את מתקשרת?

"אני מתקשרת את ההדרכה שלי – קבוצת הלב. בנוסף אני מתקשרת עם הישות הנקראת מרלין ועם הישות הנקראת ונוס".

איזה מידע אפשר לקבל אודות המהות של מי שאת מתקשרת?

"קבוצת הלב זו הקבוצה המדריכה ומלווה אותי. הקבוצה מונה שש ישויות, חלקן בעלות אנרגיה ניקבית וחלקו בעלות אנרגיה זכרית. לכל אחת מהן התמחות. אני יודעת לגבי התמחויות אלו באופן חלקי, מידע זה נחשף בפני כאשר הוא רלבנטי עבור ההתפתחות הרוחנית והמקצועית שלי. אחת מהמדריכות שלי מתמחה באנרגיות ריפוי, היא מופיעה בכל פעם שאני עושה הילינג ומדריכה אותי. מדריכה ומדריך נוספים מלווים אותי בתחום המקצועי כמטפלת/מאמנת. אופן התקשור איתם הינו טלפתי, שמיעתי, חזותי ותחושתי באמצעות מגע (אני מקבלת מידע באמצעות כפות ידיי). לעיתים אני קולטת אותם כקבוצה ולעיתים כמדריכים נפרדים. מהותה של קבוצה זו הינה אהבה. מטרתה העיקרית לסייע בחיבור של בני אדם לעצמם ולכל החלקים אשר בתוכם, חיבור לאחרים, ומתוך כך ללמוד אחדות ושיתוף פעולה.

"החיבור המחודש שלי עם מרלין התרחש לפני כשנתיים. אני מתקשרת עם מרלין בחלומות ובמדיטציה. הוא מלווה את ההתפתחות הרוחנית שלי. איני מתקשרת עם מרלין עבור אחרים אך משתפת וכותבת את השיחות שלי איתו".

"החיבור שלי עם ונוס מתאפיין בכמה דרכים: ונוס היא הישות המלווה אותי כקוראת בטארוט; ונוס מלמדת על ואת המהות הרחמית הקוסמית, מקום צמיחתה של האהבה ללא תנאי. היא מלמדת אותי על ביטחון מסוג אחר, ביטחון רך עדין ועגול. סוג של שקט פנימי עמוק, שאין בו מלל, אין בו פעולה, אך יש בו עוצמה. עוצמה נקבית שמתוכה ובתוכה החיים מתרחשים. חלקו נועד עבורי כריפוי ובשלב מאוחר יותר להעבירו הלאה. עם ונוס אני מתקשרת באמצעות טלפתיה. גם היא, בדומה למרלין, אומרת שכל מתקשר מתחבר לאספקט אחר של אותה ישות, והחיבור שלי איתה הוא בהתאם להסכם בינינו".

מהם המסרים העיקריים שהם מעבירים?

"קבוצת הלב מעבירה מסרים מגוונים מאוד של ידע קוסמי, כמו חיבור לחוזה הנשמתי, כלומר מסרים המחברים את האדם על כל חלקיו לעצמו, לשיעוריו אותם ביקש לגלם בגוף זה, בדרך זו ועם אנשים אלו. זאת כדי להביא את עצמו לידי מימוש וביטוי. הם מעבירים מסרים העוזרים לבני האדם בכל הקשור לקשר שלהם עם עצמם, שכן שם שוכן עולם ומלואו, ומסרים המסייעים לבני האדם לשנות ולשפר את איכות חייהם היומיומיים.

"מרלין מעביר מסרים מעבר לזמן, מקום ומרחב. ונוס מעבירה מסרים מתאפיינים בעיקר בחיבור לרחם, לידה, אימהות, חום, רכות ומים; מסרים על המהות הרחמית הקוסמית, מקום צמיחתה של האהבה ללא תנאי".

אשמח למסר רלבנטי ממרלין לימים אלו ולתהליכים שעוברים עלינו.

"שנת 2021 קשורה וממשיכה את 2020 ולא רק בגלל שהיא השנה העוקבת אחריה.

"מבחינה אנרגטית 2020 מהווה את הבסיס ממנו השינוי מקבל תוקף במציאות חייכם. שנת 2020 הפכה את האדמה, את ההרגלים של כל בני האדם, ללא קשר להיכן הם מתגוררים בפלנטה הזאת של כדור הארץ. היפוך הקרקע מטרתו לעזור להעלות על פני השטח את הבעיות, 'את החרא', את כל הדברים שקברתם עמוק בתוכה ובתוככם (באדמה). שנה של זעזועים של שינויים, של היפוך סדרי בראשית.

"זכרו כי האדמה היא השותפה הטבעית והראשונית שלכם, ולכן רק זעזוע של האדמה יש בכוחו לעשות שינוי תודעתי בסדר גודל כמו שחוויתם בשנה זאת. קצת דומה למחלה בגופכם.

"אם כך שנת 2020 דאגה להפוך את האדמה, לחשוף ולאפשר לדברים לעלות על פני הקרקע. שנת 2021 הולכת להאיר עליהם. כעת הגיע הזמן להאיר על מקומות חשוכים אלו כדי לרפא אותם וזאת כאמור נעשה באמצעות אור וחום.

"שנת 2020 היתה שנת היפוך אדמה. שנת 2021 היא שנת השמש והאור.

"שמש במהותה הינה אהבה אשר נותנת מאורה וחומה ללא תנאי לכל מה שעל פני האדמה (לעיתים בחום מוגבר). עוד אספר לך ילדתי שאורה של השמש הוא האור האלוהי.

"בכל אחד ואחד מכם אותו ניצוץ האלוהי איתו נולדתם. מיקומו בלב. בשנה זו מתקיימת נוכחות גדולה יותר של אור, וזאת במטרה לעזור להאיר ולחמם במעבר זה של, להיות מי שאתם, ניצוץ אלוהי. תקופה זאת הינה תקופת מעבר".

באיזה אופן את עובדת עם אנשים?

"אימון אישי רגשי בפגישות אישיות. הפגישה היא בעצם מרחב בו מתאפשר לעצור, להתבונן ולהקשיב למחשבות, לרגשות, לתחושות, לדפוסים ולהתנהגות. זה קצת כמו לצאת לדייט עם עצמי. אני עושה זאת לרוב באמצעות שיחה, עבודה בדמיון מודרך, הילינג, תקשור, קלפי השלכה ועוד. אני משלבת הקשבה לגוף באמצעות בדיקת שריר – בדיקת שריר היא כלי מצוין ופשוט לקבלת משוב מהגוף, המשמש ככלי אבחוני ומאפשר להגיע לתשובה אובייקטיבית.

"בפגישות מתקיים מפגש עם הדמויות השונות המרכיבות את האדם, את אלו שנמצאות בקדמת הבמה ואת אלו שנשארות מאחור. יש עבודה על אמונות, בדרך כלל מה שלמדנו בבית, סביבה, תרבות, כדי לבדוק אלו אנו רוצים להחזיק ואלו לשחרר; עבודה על מחסומים, על מה אדם חושב/מרגיש שאסור לו; עבודה פנימית עם התנגדויות; ועבודה עם השתקפויות.

"בנוסף אני עושה פגישות תקשור ופתיחה בטארוט. ניתן להתייעץ איתי בנושאי חיים שונים: זוגיות ואהבה, משפחה, קריירה ופרנסה, והכוונה להגשמה אישית – בדיקת המקומות בהם האדם מרגיש שקיים פער בין מה שיש כעת לבין מה שהוא רוצה שיהיה".

צרו קשר עם שרון בכר

054-8071804

האתר.

דף הפייסבוק

1 מחשבה על “הכירו את המתקשרת: שרון בכר”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

7 דק' קריאה
כדי לתקשר כהלכה, יש ארבעה פחדים שאנחנו פוגשים בדרך. פוגשים ומרפאים, כמובן
15 דק' קריאה
הישות שעזרה לו לתקשר, האירועים שגרמו לו להאמין, והמסר שיש לרחם הקוסמית להעביר דרכו. המתקשר דן נחל גרשינסקי מספר על עצמו
6 דק' קריאה
מה גרם לה לתקשר עם נשמות של אנשים שהלכו לעולמם, האם התקשור איתם יכול להפריע להם, וכיצד היא יודעת שהיא מתחברת לעולם שמעבר. הכירו את המתקשרת ג'ודי דואניס
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546