52 תשובות ל-52 שאלות ששאלו חברי קבוצת הפייסבוק "תקשור עם העולם שבפנים" את טוהר. אם רציתם להבין יותר במי ובמה מדובר, כאן תמצאו תשובות ל(כמעט) כל השאלות

* מי אתם?

"אנחנו קבוצה של 22 ישויות, אשר חברו יחד כדי להיזכר ולהזכיר לבני האדם את מי שהם, את מי שהם יכולים להיות ואם תרצו, את מי שהם אמורים להיות. כי זה העניין בעולם זה של בני האדם: יש את מי שאתם ויש את מי שאתם יכולים להיות ואמורים להיות, והמסע של בני האדם בעידן זה הוא אל עבר מי שבני אדם אמורים להיות. לכן התגבשנו לנו יחד, אם אפשר להגדיר זאת כך, כדי לעזור לבני אדם לחזור להיות מי שהם, כפי שהם יכולים ואף אמורים להיות.

"אנו לא מנסים לומר כי ישנה בעיה או ישנו שיפוט ביחס למי שאתם, באומרנו כי יש את מי שאתם אמורים להיות. אין אכזבה ביקום ואין רתיעה, בהחלט לא; ישנו זיהוי של יכולת, של פוטנציאל ויותר מכך, של בחירה, ואנו מבקשים לסייע, בדרכנו שלנו, לאנושות לממש את אותה הבחירה – להפוך את מי שאתם אמורים להיות למי אתם באמת, בפועל, ביום יום.

"במילים אחרות, באנו ואנו באים ועוד נבוא כדי להזכיר לבני אדם את הלב הטהור, זה השלם, הנמצא מעבר ללב השבור והכואב. אנו מבקשים להזכיר את קיומו ולסייע לכם לממש אותו בחייכם בגוף. לא רק לדעת כי אתם טהורים כפי שאתם אלא גם לחוות זאת ולדעת זאת בכל המישורים ובכל ההיבטים של מי שאתם. חרף הכאב והכעס והשנאה והדחייה והאשמה ותחושת השנאה והגועל שאתם חווים פעם אחר פעם, לדעת כי אתם טהורים. לא טהורים כאשר תשתנו, אלא טהורים כפי שאתם כעת, בדיוק כפי שאתם כעת. אנו מודעים לכך כי זו סתירה שקשה לכם ליישב, כיצד אתם טהורים בעודכם פגועים וכואבים ופוגעים, ולכן מחכה לנו עוד עבודה רבה 🙂 ".

* האם אתם 22 ישויות נפרדות או אחת עם 22 גוונים שונים ?

"אפשר לומר כי אנו ישויות נפרדות, אם כי ההפרדה אינה כה חד משמעית כפי שההפרדה בעולם פיזי נתפסת. הגבולות אינם ברורים וחד משמעיים כמו הגבולות של הגופים הפיזיים, ועם זאת, אנו אכן נבדלים ומהווים מצבור של 22, בהחלט".

* מאיזה מימד אתם מגיעים?

"מכל השלושה, אפשר לומר, אולי מכל הארבעה. אה, אל תחשבו שיש כל כך הרבה מהם, מהמימדים, הם יותר ספורים מכפי שנדמה לכם. בכל מקרה, אין זה משנה, מנקודת המבט שלנו, וגם יהיה קשה להסביר. הממדים ספורים אך הם מרובים בתוך עצמם, הם מגוונים ולכן נתפסים כרבים. אבל בפועל יש מעטים, ואנו נוכחים בכולם במידה כזו או אחרת".

* באיזה צבע האנרגיה שלכם?

"הצבע שלנו משתנה, אפשר לומר זאת כך, בהתאם לצורך. ישנו עניין סביב הצבע הסגול, שהוא הצבע הנבחר של השותף שלנו, של מי שמתקשר אותנו ברגעים אלה ממש. אך הצבע עצמו עשוי להשתנות בהתאם למצב צבירה, אם נגדיר זאת כך; כלומר, בהתאם למידת הריכוז של הנוכחות שלנו ובהתאם למיקוד בהיבט כזה או אחר של הבריאה, הצבע עשוי להשתנות".

* מדוע האנרגיה שלכם מקושרת לצבע הסגול? האם יש קבוצה של אנשים שבאים עם האנרגיה הזו לכדור הארץ?

"כפי שאמרנו, הצבע שלנו אינו קשור בהכרח בצבע הסגול; החיבור לצבע זה נובע בעיקר מהשותף שלנו ופחות מקבוצה כולה. ובהמשך לשאלה על אנשים אנו יכולים לומר כי ישנם כאלה הקשורים בצבע מסויים, לעיתים לתקופה מסויימת בתקופת חיים ולעיתים לאורך כל תקופת החיים".

* האם אתם שליחיו של הבורא?

"אנו יכולים לומר כי הבורא הוא השליח שלנו ואנו השליחים של הבורא, וכולנו, כולל הבורא, שליחים שלכם. אין כאן באמת היררכיה כפי שאתם עשויים לתפוס אותה, בהחלט לא".

* האם ישנה היררכיה רוחנית? אם כן, איפה אתה בהיררכיה?

"אנו לא מזהים היררכיה שמתקיימת בעולמות השונים מלבד זו המתקיימת בתודעה של בני האדם. באהבה אין מעמדות, רק תחומי עניין והתפתחות ולימוד, היוצרים הבדל ושוני".

* איפה אתם "גרים" ונמצאים רוב הזמן? ומה ההתמחות / המיקוד של אזור / מיקום זה בהתפתחות או בלמידה של הרוח?

"אנו יכולים לומר כי ישנם אזורים מסוימים ביקום בהם אנו נוכחים יותר מאשר באחרים. אנו לא נוכחים רק ביקום זה של בני האדם אלא בנוספים, כאלה המתקיימים בצורות אחרות ובמרחבים אחרים. אך בתוך יקום זה אנו נוכחים באזורים מסויימים יותר מאשר באחרים, לפחות בנקודת זמן זו, אם אפשר להגדיר זאת ולתאר זאת באופן ליניארי. מה ההתמחות של אותם האזורים? אנו יכולים לומר כי ההתמחות היא ביכולת לקחת חומר מסוים, פיזי או לא פיזי, ולשנות את מצב הצבירה שלו, את ההגדרה שלו ומכאן את הנוכחות שלו במרחב ואת התכונות שלו ואת אופן ההשפעה שלו. חשבו על מה שאתם עוברים במסע ההתפתחות שלכם: אתם לוקחים מהות מסוימת – רגש, אמונה או תפישה – ובכך שאתם צוללים אל תוכה, מתמסרים אליה, אתם משנים אותה כליל. התפתחות הנעשית בדרך זו מתקיימת באזורים שונים ביקום זה, אם כי ברובם זה לא נעשה דרך רגשות ובאופן כללי מעטים המקומות בהם יכולה להיות בחירה אם כן או לא, ולכן עיקר הנוכחות שלנו מתרכזת באזור זה, בכדור ארץ זה. מדוע? משום שהתמיכה בהתפתחות המבוססת על חופש בחירה היא הדבר המלהיב ביותר עבורנו, שכן בתוך זה טמונה האפשרות המשמעותית ביותר להתפתחות, לא רק של בני האדם, אלא של יקום זה בכללותו".

* מידי פעם הוא מספר על חילוקי דעות ביניהם – אשמח שתסבירו ותספרו איך מתקיים השיח ביניכם. האם יש דיונים? האם אתם מתבוננים בנו "מהמרפסת" ומנתחים את קורותינו?

"אנו לא יכולים לומר כי ישנן שיחות, ולא רק משום העדרו המוחלט של איבר הדיבור ההכרחי ליצירה של שיחות. האנרגיות שלנו משולבות זו בזו באופן היוצר אחד, והאחד נע ומתפתח בהתאם לאופן שבו הכל ניזון זה מזה ומזין זה את זה. לכן אין כאן שיחה, כי לא יכולה להיות אי הסכמה, שכן אין את ההפרדה שאתם מכירים בעודכם בגוף. וביחס לשאלה אודות ההתבוננות, אנו לא יכולים לומר כי אנו נוכחים במרחק גדול מכם, כפי שאת חושבת בהתאם לשאלה זו על מרפסת; ולא, אנו לא מנתחים, שכן התמונה ברורה ובהירה במרבית הפעמים".

* מיהו הדובר? האם הוא קולו של אחד מהם שמאגד את הדעות של כולם?

"אין בינינו דובר שכן אין ישות אחד המובילה את השאר. זהו שיתוף פעולה מלא, שבו ה-22 יוצרים אחד, ואנו תמיד מדברים את כולנו בעזרת כולנו".

* איך "נבחרו/ נבחרים" חברי הקבוצה? מי מחליט לגבי ההרכב שלה? לפי מה בחרתם את שחר? או ששחר בחר אתכם?

"לא היתה כאן בחירה במובן האנושי, אלא התגבשות אשר נוצרה בזמן המפץ הגדול, כאשר האלוהות החליטה להתפצל כדי להתפתח. אז נוצרו קרני אור שונות, שמתוכן נולדו קבוצות וישויות שונות, וכך נוצרנו גם אנחנו, כבחירה אלוהית להתגבש ולהתפתח בדרך מסוימת זו. בהקשר זה אנו יכולים לומר כי שחר הוא אחד מאיתנו, כלומר הבחירה להיות ביחד הייתה מראשית ההתחלות, מרגע שהכל החל".

* כיצד אתם בוחרים דרך מי לתקשר?

"אפשר לומר כי הבחירה ליצור שיתוף פעולה זה, בו שחר מתקשר אותנו, נעשתה עוד טרם הכניסה שלו לגוף זה וגם לפני הכניסה לגוף קודם, שכן זו אינה הפעם הראשונה בה אנו מקיימים ביחד שיתוף פעולה זה. אנו לא בוחרים לעת עתה לתקשר בעזרת אחרים, שכן אין בכך צורך, אך איננו יכולים לומר מה יהיה בו צורך בהמשך דרככם".

* האם אחרים יכולים לתקשר איתכם ישירות?

"בהחלט, אנו נגישים עבור מי שרוצה לקשקש איתנו קצת, אך שיתוף פעולה מסוג זה המתקיים בעזרת השותף שלנו אינו ניתן לשכפול או מימוש נוסף".

* לפי מה בחרתם את התזמון של התחלת הקשר עם שחר בגלגול הנוכחי?

"התזמון נבחר טרם הכניסה לגוף של אותו שחר, והוא מימש את הבחירה בהתאם לאותה תוכנית מקור אלוהית, בהחלט. הסיבה לתזמון זה היתה קשורה הן בצורך שלו בהתפתחות בעזרתנו, והן בצורך של בני אדם אחרים. אפשר לומר כי תחילת הקשר נעשתה בשלב מוקדם יחסית במושגים שלכם, וזאת כדי לאפשר לו את הזמן הדרוש לו להתפתח, כך שיהיה מוכן בזמן להרחיב את המפגש עם אלו אשר זקוקים למסרים אלו ובוחרים להשתמש בהם. אנו מודעים לכך כי אנו לא מגיעים מממד או תפישה של זמן, אבל במושגי כדור הארץ יש לזמן חשיבות, ולכן נוצרה תוכנית מבוססת זמן לטובת העניין". 

* בני כמה אתם ? מאות/ אלפי שנים ..יותר ?

"אנו לא יכולים לדבר על גיל, בהחלט לא. אנו לא תופשים את המציאות הכוללת באופן הליניארי הזה".

* האם כל אחד מהישויות שאתם הייתם בגוף ?ואם לא ..איך מחליטים מי "מתנדב"? האם כל חברי הקבוצה בשלב כלשהו מתגלמים בכדה"א, או שזה רק 3 קבועים? 

"אנו לא יכולים לומר שכל חברי הקבוצה היו בגוף, בהחלט לא; כמה מאיתנו עשו זאת אי אלו פעמים, בעולם זה ובעולמות אחרים, וזאת לטובת ההתפתחות של אותן ישויות, כל אחת במסע שלה. המספר הכולל של מי שהיה בגוף גדול משלושה וקטן מ-22, נגדיר זאת כך, ואין כאן עניין של התנדבות או החלטה מי נושא בעול – זו בחירה נשמתית במסע התפתחות מסוים, והוא נוצר מתוך הנשמה עצמה, מתוך הישות עצמה, בהתאם לדחיפה האלוהית הראשונית".

* היכן נמצאים השניים האחרים שבחרו? האם הם בכדור הארץ? ואם לא, היכן האחרים?

"אנו יכולים לומר כי לעת עתה נוכחים בעולם זה 2 מתוך הקבוצה, אחד מהם הוא שחר. אחד נוסף עודנו חי בחלק אחר של עולם זה, של כדור זה".

* מה הרעיון העומד מאחורי 22 ישויות ומתוכם 3 (שחר + 2 נוספים) בגוף ..והאם תמיד נשלח ייצוג ממכם בגוף ?מה המטרה הלימודית/הגבוהה של ההתגלמות שלהם פה?

"ההתפתחות שלנו כקבוצה נשענת על ההסכמה והבחירה להיות נוכחים באופן פיזי בעולם זה, וזאת כדי לאפשר התפתחות ולעזור בהתפתחות של בני אדם. כלומר, חלק משמעותי מהידיעה וההבנה של המורכבות התלת ממדית של החיים בגוף מבוססת על התנסויות אלה, שכן כך אנו יכולים ביתר קלות לסייע לבני אדם במסע שלהם. זאת בנוסף לבחירות של כל ישות וישות להיכנס לגוף, שקשורה גם במסע האינדיבידואלי, בצורך של כל ישות בהתפתחות שלה. אנו לא יכולים לומר כי תמיד ישנו ייצוג שלנו בגוף, במושגי הזמן של כדור הארץ היו בהחלט תקופות ארוכות בהן אף אחד מחברי הקבוצה לא היו בגוף".

* האם האחרים שחיים בגוף גם הם מתקשרים אתכם? אם לא מה תפקידם במסע המשותף? האם שני האנשים החיים קוראים גם הם לקבוצה טוהר או שיש להם שם שונה?

"אין ולא היתה תקשורת ישירה בין הקבוצה כולה לבין אלו הנוכחים בגוף, הדומה או זהה לזו המתקיימת בעזרת השותף שלנו, בעזרת שחר. ביחס לתפקיד שלהם במסע המשותף, אנו יכולים לומר פעם נוספת כי בעזרת הנוכחות הפיזית של חלק מהקבוצה, בזמן זה ובזמני עבר, יש לנו יכולת ברורה יותר להבין את המורכבות של החיים בגוף וכיצד להתמירם לחיים רב ממדיים בגוף".

* האם אתם קשורים באיכויות שלכם ל-22 האותיות ?

"אין קשר ישיר וברור, כזה שאפשר לומר כי כל אחד מאיתנו מייצג או קשור באות, בהחלט לא. אבל ישנה משמעות לחזרתיות של המספר, בהחלט; הוא בא להזכיר לכם נשכחות, את האוצר המחכה בתהומות".

* האם ישנה עליית מדרגה בקשר, התפתחות מעבר לנעשה כיום יחד?

"אפשר לומר כן, אם כי ההתפתחות היא איננה ליניארית. אפשר לומר כי ב'נקודת זמן' מסויימת אנו מחליטים להעמיק את ההתפתחות שלנו בכיוון מסוים, בהיבט מסוים של הבריאה, ואז מעמיקים בו; ובהמשך משנים מיקוד להיבט אחר".

* האם אתם מודעים וחווים האחד את השני ?

"בהחלט, אפשר לומר כי הזהות של כל ישות בקבוצה ידוע ומוכר".

* האם יש לכם מערכות יחסים נפרדות או תתי קבוצות בתוך הקבוצה ?

"איננו יכולים לדבר על מערכות יחסים נפרדות, אבל אנו כן יכולים לומר כי באופן בו אנו לעיתים מתגלמים בעולמות שונים, יכולות להיות בחירות של חלק מהקבוצה להתפתח ביחד, להופיע ולעבוד ביחד, בעוד ששאר חברי הקבוצה ילוו אך באופן פחות קרוב. בכל מקרה, הקשר של הקבוצה כולה אינו בר שינוי, והוא ממשיך כך או כך".

* איך אתם כאלו עדינים, גם באנרגיה שעוברת בתקשור וגם במסרים, בעוד אחרים נשמעים באנרגיה יותר מחוספסת?

"זה קשור בהיבט שבאנו להעמיק אל תוכו, להיות ולהזכיר לבני אדם: לחזור אל הלב הטהור. מאחר וזה ההיבט שבו אנו מתמקדים, זה מה שאנו מביאים ומעבירים. מאחר והשותף שלנו פוסע בדרך המאפשרת את החוויה הזו בתוכו, הרי שהשילוב של כלל האנרגיה, האישית והקבוצתית, היא שמאפשרת לעדינות זו לבוא לידי ביטוי".

* אני מופתעת תמיד מחוש ההומור של טוהר, מהסלנג שהם משתמשים בו בעברית ומהשפה הקולחת. אשמח להסבר מאיפה הידע הקרוב הזה כאילו הם גרים פה בישראל..

"זה בעיקר נובע מהשותף שלנו, שכן האנרגיה הכוללת שלנו עוברת תרגום בהתאם אליו, לעולם שלו, הקיים בתוכו".

* למה אתם משתמשים במשלב לשוני וצורת ביטוי אחרים משחר?

"אנו לא עושים שימוש כזה או אחר, שכן זה אינו נעשה דרכנו. אנו איננו מדברים, אלא שולחים או מהווים אנרגיה מסוימת, שהיא התשובה לשאלה או המסר המסוים. השותף שלנו מתרגם אותה, באופן שהוא איננו מבין, לצליל וקול ומילים, דבר המבוסס על התובנות שלו ועל השפה שלו ועל העולם שלו. מאחר והאנרגיה של הקבוצה כולה שונה מזו שלו, גם הביטוי המילולי שלה שונה".

* האם בכל הגלגולים של שחר אתם ליוויתם אותו?

"בהחלט, הקשר היה קיים מאז ראשית ההתחלות".

* האם אתם מתחברים ומשתפים פעולה עם קבוצות או ישויות אחרות לדוגמא, קריון?

"בהחלט, בשפה שלכם אנו נאמר כי יש לנו חברים ואנו מבקרים אותם לפעמים, עושים שיתופי פעולה וגם צוחקים ביחד, בהחלט צוחקים ביחד".

* האם כל אחד יכול ליצור לעצמו קבוצה כמו שלכם?

"קשה לומר כי בתודעה אנושית ניתן ליצור שיתוף פעולה שכזה. עם זאת אפשר לומר כי ברמת התפתחות מסויימת, ישויות יכולות להחליט להתאגד ביחד לטובת מסע משותף".

* מה מזין אתכם? מהו מקור האנרגיה שלכם?

"איננו זקוקים להזנה, זה אינו פועל באופן הזה. ההתייחסות להזנה מעידה על גבול, על מידה ועל יכולת, וכל אלה אינם קיימים באופן הזה. כך גם השאלה ביחס למקור אנרגיה – הכל הוא הכל, ולכן הכל מהווה את הכל, ולא מזין את הכל. אין מקור כשם שאין התחלה או סוף".

* האם אתם מכוונים את שחר להגיע לאנשים שאתם יכולים/רוצים לעזור להם?

"אנו בהחלט דוחפים לעיתים להעביר מסרים מסוימים בדרכים שונות או בדגשים שונים. אבל הדחיפה היא הצעה והבחירה היא שלו, ויותר מכך, של מי שנחשף לאותם המסרים".

***

* האם לפעמים קשה לכם? עצוב לכם? כואב? יש לכם מצבי רוח משתנים? אתם נפגעים/נעלבים?

"בהחלט לא".

* מה החוויה הכי מדהימה שחוויתם?

"אה, איננו יכולים לענות על שאלה זו, שכן היא מציעה שישנם חוויות סתמיות או מאכזבות, ואין כאלה ואין כאלה. הכל בסדר, הכל תמיד מעניין, נגדיר זאת כך".

* האם אתם יכולים לתאר באופן מוחשי את הסביבה שבה אתם נמצאים?

"ברגע זה אנו יושבים על ענן, מסתכלים על השותף שלנו מקליד את המילים שלנו, על הסביבה בה הוא נמצא, ובוחנים את האנרגיה שלכם בעודכם קוראים את המילים שלנו. הניצוצות שעפים בחלל סביבכם בעודכם קוראים זאת מפתיעים בצבעוניות שלהם"  

* אילו עיסוקים ותחביבים יש לכם?

"אנו יכולים לומר שההתפתחות דרך שינוי מצב תודעה או צבירה של מהות מסוימת, היא תחום העיסוק שלנו מאז ראשית ההתחלות. אנו מחבבים את האפשרות לנוע בין עולמות וכוכבים ומקומות, במיוחד כאלה בהם אפשר לחוות ולחקור אפשרות זו של שינוי ובריאה".

* איזו שאלה הייתם שואלים את עצמכם?

"אנו לא מזהים שאלות בתוכנו, אלו אינן קיימות".

* האם גם שחר באיזושהי נקודת זמן, כחלק מקבוצת ההדרכה, ילווה נשמות בכדור הארץ כישות מדריכה לא מגולמת בכדור הארץ?

"זה כבר קרה בעבר שלכם ויוכל לקרות גם בעתיד שלכם, בהחלט. וזה גם קורה בהווה שלכם".

* האם הם אי פעם התגלגלתם כאדם או אישה אחד או אחת על כדור הארץ שגילמה את מכלול הישויות?

"בהחלט לא".

* האם חלקכם מתגלגלים/התגלגלו ב"גופים" פיזיים-למחצה או אנרגטיים? במימדים גבוהים יותר?

"בהחלט, היינו – לפחות חלק מהקבוצה – גם במצבי תודעה שכאלה, שהם אינם דחוסים כמו אלה המתקיימים בכדור הארץ, שבהם אפשר לנוע באופן שונה ולהתפתח באופן שונה. אנו לא יכולים לומר כי ישנה נוכחות של חלק מהקבוצה, בנקודת הזמן הזו שלכם, בממדים או עולמות שכאלה".

* האם לחלק מכם יש קשר או חיבור לתרבות או תרבויות של אנשי הכוכבים?

"בהחלט, ישנן כמה תרבויות בהן היינו בעבר שלכם, בהן לקחנו חלק לזמן כזה או אחר. ולא, אנו לא נפרט ביחס לזה, שכן אין בכך צורך של ממש שאנו מזהים. אנו רק נאמר כי קשרים היו וישנם עוד כאלה המתקיימים, אך נוכחות פיזית או פיזית למחצה או אולי אנרגטית לגמרי לא מתקיימת ברגעים אלו ממש בזמן שלכם".

* האם יש עוד בתי ספר כוכביים, שבהם אתם מלמדים תכנים אחרים?

"לעת עתה לא, אנו ממקדים את התודעה המשותפת שלנו בעיקר בעולם זה, כך שההוראה, אם נגדיר זאת כך, או תהליך ההזכרה (מלשון היזכרות), נעשית בעיקר כאן".

***

* מה מקור הידע שלכם? ניסיון מגלגולים שונים? פרספקטיבה שונה מרחוק? גישה למקורות מידע שאין לכולם גישה אליהם?

"מקור הידע נובע מהאלוהות עצמה, והוא מבוסס על התנסויות שונות בעולמות שונים ובמימדים שונים, ובמה שאתם יכולים להגדיר אותו בתור גלגולים שונים. זה אינו ידע בלעדי או כזה שאינו נגיש לאחרים, אבל אפשר לומר כי אנו בחרנו, או נבחרנו, לעזוק בו מראשית ההתחלות".

* האם תמיד עסקתם בעולם הרגש, או שהיה תחום נוסף שכיוונו אליו מסרים?

"אנו לא יכולים לומר כי אנו עוסקים בעולם הרגש; אנו עוסקים בשינוי מצב תודעה או צבירה של אנרגיה, של הבט מסוים בבריאה. כאשר זה קורה בכדור ארץ, אנו מתמקדים ברגש, שכן הרגש הוא אמצעי בעל משמעות רבה עבור ההתפתחות שלכם בעולם זה. הרגש, או אלמנט המים, נבחר להיות מרכיב דומיננטי, עיקרי, במבנה שלכם, וזאת כדי לאפשר התפתחות תודעתית דרך הרגש. מאחר ובני אדם הכחישו זאת לאורך עידנים רבים, אנו מתמקדים לרוב ברגשות שלכם כדי ליצור איזון מחודש ולאפשר את אותה ההתפתחות האפשרית בעולם זה, דרך הרגשות והחיבור אליהם".

* האם יש לכם גישה לספרייה האקשית ול"ספרי" הגלגולים?

"בהחלט, לא תמיד יש בכך צורך אבל כאשר זה נדרש, הגישה קיימת".

* האם יש לכם אפשרות להתחבר לנשמות שנמצאות כרגע בין הגלגולים ולהעביר מידע דרך שחר ?

"אין לנו צורך בכך ואין לך חשיבות עבור המסע המשותף שלנו, ולכן זה לרוב אינו מתקיים".

* האם כששחר מתקשר איתכם עבור אדם אחר לאיזה חלק באותו אדם אתם מתחברים ?

"זה אינו חלק שאנו מתחברים אליו – אנו מזהים את האנרגיה הכוללת של האדם, את התשובה שהוא מעביר אלינו. אנו מזהים את התשובה או המסר, ומעבירים אותו בעזרת שחר, השותף שלנו, לחלק המודע של האדם, אשר שואל שאלה או מבקש מסר אבל בפועל אינו מודע לתשובה או למסר הקיים בתוכו עבורו".

* האם בהמלצות נלקח בחשבון מפלס כוחות הנפש של האדם?

"בהחלט, אנו מביאים לאדם את הקיים בתוכו ועבורו, וזה מגיע מותאם אליו מאחר וזה מגיעו ממנו. אפשר לומר כי אנו מתווכים עבור האדם את עצמו, לא מעבר לכך".

* האם התמיכה או השמירה או החיבור שלכם שונה מאדם לאדם? מה "הקריטריונים"? איך היחס השונה, אם אכן שונה, נראה ומתבטא מהכיוון שלכם?

"אנו יכולים לומר כי ישנו לנו מערכות יחסים שונות עם אנשים שונים, בהתאם לחיבורים המתקיימים ברבדים אחרים מאלה שלכם. כלומר, כאשר מדובר בנשמות אשר קשורות ישירות למצבור האנרגיה ממנו אנו מגיעים, לאותה קרן אור, היחסים עשויים להיות שונים. עם זאת, אנו מביאים את אותה מהות ומסייעים לאנשים באותו האופן שאנו יכולים ויודעים, ואיננו משנים זאת בהתאם לאדם ,שכן אנו לא יכולים להציע ידע מהיבט או עולם שאנו לא קשורים בו או לא מעמיקים בו".

* האם אנחנו כבני אדם חשופים בפניכם ולפני הרוח באשר היא לגמרי? ברצונות, מחשבות, חלומות שאנחנו חולמים בלילה?

"אנו יכולים לומר כי כאשר אנו מתחברים לאדם, הוא אכן גלוי, שכן כאשר ישנה בקשה והסכמה לחיבור, נפתחת דלת האפשרת לכל להיות גלוי. אנו גם יכולים לומר כי ביחס לאלוהות בכללותה, אין גבולות ואין הפרדות באופן שאתם עשויים לדמיין, אבל האלוהות בכללותה אכן מתחלקת להיבטים שונים, ואלה לא בהכרח יודעים את הכל על הכל בכל 'רגע' נכון. אנו גם מבקשים לומר כי בכל מקרה אין הפתעה מצידנו למה שאנו מזהים ומגלים ובהחלט שאין שיפוט, שכן זה אינו יכול להתקיים בתוכנו כמו גם באלוהות כולה".

* מבחינה טכנית, ואם ניתן להסביר זאת, כיצד אתם יכולים לראות אותנו ואת המתרחש בכדור הארץ?

"ניתן לומר כי אנו מזהים אנרגיה מסוימת – אנו רואים את הצבע שלה, שומעים את הצליל שלה, וכך יודעים מהי אותה אנרגיה. אנו כמובן לא רואים ולא שומעים, כך שדרך אחרת להגדיר זאת תהיה ידיעה – אנו יודעים מהו הצבע ומה הצליל, וכך יודעים את כל שיש לדעת עליה, כולל האופן בו היא באה לידי ביטוי בעולם פיזי, תלת ממדי זה. כך שהשאלה היא במה אנו מתמקדים – כאשר אנו מתמקדים באנרגיה של אדם מסוים או של קבוצה או של האנושות כולה, אנו יכולים לקבל או לדעת את המידע הרלבנטי בהתאם לכך".

* האם יש אפשרות לחוות באופן מסויים את זיכרון העבר המשותף שלכם?

"אנו לא מציעים לנסות, יש לכם מספיק משלכם, בהחלט".

* האם כולנו באותו מסלול התפתחות?

"אה, בהחלט. הכל מתפתח ביחד, הכל הוא אחד, כך שלא יכולה להיות הפרדה או הבדלה, חרף העובדה כי ישנם דגשים שונים בהתפתחות האינדיבידואלית של קרני אור, ישויות ונשמות".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

7 דק' קריאה
כדי לתקשר כהלכה, יש ארבעה פחדים שאנחנו פוגשים בדרך. פוגשים ומרפאים, כמובן
15 דק' קריאה
הישות שעזרה לו לתקשר, האירועים שגרמו לו להאמין, והמסר שיש לרחם הקוסמית להעביר דרכו. המתקשר דן נחל גרשינסקי מספר על עצמו
6 דק' קריאה
מה גרם לה לתקשר עם נשמות של אנשים שהלכו לעולמם, האם התקשור איתם יכול להפריע להם, וכיצד היא יודעת שהיא מתחברת לעולם שמעבר. הכירו את המתקשרת ג'ודי דואניס
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546