אני שמח להכיר לכם את איילת סגל, העומדת בראש ארגון טלוס ישראל והמתקשרת את הכהן אדמה. הכירו אותה, את המסר של אדמה, וקצת על טלוס, הנמצאת בהר שאסטה שבארצות הברית

תקשור הוא אחד הכלים והדרכים המיסטיות ביותר בעולם הרוח. בעוד ששיטות ודרכים אחרות כבר מקבלות אישושים מדעיים, דוגמת הרפואה הסינית המגובה כיום באין ספור מחקרים, תקשור זו שיטה עתיקה לא פחות שקשה לאמת אותה בכלים מדעיים.

החוסר באישוש מדעי יכול להקשות על מי שנאחז ברציונל כדי להבין את המסתוריות של החיים. אני מציע לוותר על הצורך הזה; רק אז אפשר לחוות באופן שאי אפשר להתווכח איתו, כי ממדים נוספים כמו גם היכולת לתקשר איתם, הם דבר אמיתי לחלוטין.

אני בוחר להתייחס לסוגיה הזו הפעם משום שבמדור הזה אני רוצה ללכת למקום אחר, מיסטי מהרגיל. הכוונה היא ללמוריה, יבשת ותרבות עתיקה שהתקיימה בכדור הארץ לפני זמן רב, אשר לא הותירה אחריה עדויות ממשיות מאחר והיא שקעה בים.

חרף העדר הראיות, הרבה מקום ניתן בעולם הרוח לתרבות זו, למה שהתרחש בה ולאופן בו אנו קשורים אליה גם היום. אחד הארגונים הרוחניים העוסקים בכך כל העת הוא Telos. ארגון זה רואה בהר שאסטה שבצפון קליפורניה כמקום מושבה של עיר תת קרקעית בה חיים ניצולים מתרבות למוריה. זו עיר שנמצאת בממד אחר מזה בו אנו חיים ולכן היא בלתי נגישה או נראית לעין.

איילת סגל עומדת מאחורי הפעילות של טלוס ישראל, ואני שמח לארח אותה כאן.

מי המתקשרת? איילת סגל, בת 41, מתקשרת כ-9 שנים. מתקשרת את הכהן הגדול אדמה והמאסטרים של שבע הלהבות המקודשות.

מי המתוקשרים? ישויות אור המתגוררות בעיר טלוס, המביאות איתן ידע הקשור הן ללמוריה, הן לחיים בטלוס והן לחיים שלנו, בעולם הנראה לעין.

מהו המסר?

"ברוכים הבאים, כאן אדמה, הכהן הגדול מטלוס. הבחירה של בני עיר האור טלוס הייתה לצאת ולחבור לבני האנוש. רק כך הבנו שנוכל להעביר ולהאיץ את הפצת האור, הפצת התדרים, תדר האהבה. אכן, יקיריי, אנו חיינו בעיר האור מאות ואלפי שנים בסתר, ללא מגע עם רוב בני האנוש. היו אשר במהלך ההיסטוריה הגיעו אלינו ובחרו להישאר. היו אשר נפגשו ולקחו את האור עימם. לרוב בני השבטים אשר ישבו סביב להר נהנו מהאור ושמרו על ההר, שמרו מפני כל מי שנשמתו אינה מוכנה, אינה נקייה, אינה עם כוונה להיחשף.

ההר הינו מקום מקודש. הוא מהווה מרכז אנרגיה ראשי. אנרגיה מהשמש המרכזית מגיעה אל ההר וההר מפיץ את האנרגיות לכל הסביבה, ואף יותר לכל הפלנטה.

ההר מהווה שער אנרגטי מרכזי שבו מגיעים חברים, ישויות אור רבות מכל הגלקסיה. אכן, ההר אינו נקודת האור המרכזית היחידה ואכן קיימים שערים נוספים בפלנטה. אך כיום הוא השער הפעיל המרכזי ולכן רוב החוצנים מגיעים דרך ההר.

הכניסות והיציאות מההר עד היום היו ונעשו בסתר, אך כיום יותר ויותר בני אנוש מודעים לתופעה, רואים, מרגישים ומתקשרים עם חברינו מפלנטות אחרות, ולכן החשיפה תהיה קרובה. הממשל של המדינה בה שוכן ההר מודעת לאירועים ופועלת בשיתוף עם הפעילות בהר.
תפקידנו לדאוג להמשך הפצת האור הנכנס להר. אכן, אותם חברים חוצנים המגיעים פועלים כולם בשם האור והמשימות הן לטובת האצת ההארה בפלנטה ארץ .
תפקידנו להאיר את בני האנוש ובשיתוף פעולה מרגש עמכם אנו מבצעים את ההארה שלב אחר שלב. אחוז מסוים מודע לקיומנו אך שוב לא כולם יתעוררו למידעים הללו.

בין בני האנוש יש מי שחוברים לאחיהם החוצנים, יש מי שחובר לבני האור אשר הגיעו מתרבויות שונות מהעבר ויש מי שחובר ללב הלמוריאני שלו. אתם יקיריי, בני העם היהודי, הגעתם וחברתם לבני טלוס. לבכם נפתח לאור היוצא מלבבותינו ולבכם מתרחב.

נשמות למוריאניות רבות בחרו להגיע ללב ליבו של העם היהודי על מנת לעזור בשלבי התחייה המחודשת והמקודשת אשר מתבצעת בימים אלו בעיר האור ירושלים. החיבור היהודי והחיבור הלמוראיני הדוק הוא. העם היהודי הינו האנרגיה הגברית ואילו הלמוריאנים מבטאים את האנרגיה בדרך נשית, אך המקור הינו אחיד.

עליכם להבין היצירה והבריאה הינה של אלוהים. הבורא הינו אחד ועל כן המקור הוא אותו מקור. יצירת אנרגיית היהודים ויצירת האנרגיה הלמוריאנית מטרתה אותה מטרה – הפצת האור. חזרו לכתבים היהודים, למקורות אשר מדברים על הפצת האור בדרך הלב והבינו כי המקור זהה.

יקירי, למוריאנים רבים נמצאים מפוזרים בכל הפלנטה ועיר האור המרכזית הינה בטלוס, אשר בהר שסטה, אך עליכם להבין כי מבחירה הסכמנו להתפזר ולהאיר מקומות שרויים בחשיכה באור היוצא ממקור הנשמה.

אנו שמחים בימים אלו על  ההתעוררות ההמונית. אכן המונית. אנו רואים אתכם נפגשים ופועלים בשם האור, אנו עדים לריפוי האישי אותו אתם עוברים ולריפוי הפלנטארי אותו אתם מבצעים .
אנו מוקירים ומודים לכם. בשיתוף פעולה מרגש זה נוכל להמשיך למטרה הארת הפלנטה. אמא אדמה משנה את פניה; בני האנוש בוחרים באור. אתם עדים לתקופה עליה ניבאו חכמי הדתות השונות והזרמים השונים. אכן זוהי תקופה מקודשת.

היו ברוכים בעבודתכם. אנו מלטפים אתכם בקרני האהבה היוצאות ממקדשינו, אנו מרפאים אתכם בקרני הריפוי וחוברים אליכם בכל רגע של הווייתכם לתמיכה מלאה.

היו ברוכים, אדמה.

 

לאתר של טלוס ישראל 

2 מחשבות על “הכירו את המתקשרת: איילת סגל”

  1. התוודעתי לקיומו של העם בטלוס לפני זמן מה. קראתי מספר פעמים את דבריו של אדמה, הכהן הקדוש מטלוס באמצעות אתר messages célestes.
    אני מתפלל, מתבונן ומייחל בכל ליבי, ליום בו האור ישרור על פני הפלנטה שלנו, ליום בו נוכל להתאחד עם אחינו בני טלוס ואחינו בני הגלקסיות. אמן.

  2. במיוחד בימים אלו , אנו חוברים שוב יחדיו בני האור, כקהילה של אהבה , ממליצה על טלוס למוריה , אשר הכהן הגדול אדמה , מורה האנושות , הוא זה המוביל את קהילת האור בעולם . מעגלי ריפוי , מעגלי שיח , חכמת למוריה העתיקה והכלים לימים ייחודיים אלו , העולם החדש .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

7 דק' קריאה
כדי לתקשר כהלכה, יש ארבעה פחדים שאנחנו פוגשים בדרך. פוגשים ומרפאים, כמובן
15 דק' קריאה
הישות שעזרה לו לתקשר, האירועים שגרמו לו להאמין, והמסר שיש לרחם הקוסמית להעביר דרכו. המתקשר דן נחל גרשינסקי מספר על עצמו
6 דק' קריאה
מה גרם לה לתקשר עם נשמות של אנשים שהלכו לעולמם, האם התקשור איתם יכול להפריע להם, וכיצד היא יודעת שהיא מתחברת לעולם שמעבר. הכירו את המתקשרת ג'ודי דואניס
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546