מחפשים ספרי רוח ומודעות מעניינים, עמוקים ומשני תודעה, לרכוש במהלך שבוע הספר? קבלו את ההמלצות שלי על ספרים שעזרו לי ויכולים לעזור גם לכם

בימים אלו אני כותב את הספר השני שלי, שייקרא "הכל בסדר, החיים בעידן שאחרי 2012", אשר בשונה מהספר הקודם, הספר הזה כולו מתוקשר. זה מרגש אותי להפוך להיות סופר – מאז שאני זוכר את עצמי אני אוהב לקרוא ספרים, אבל להיות סופר בעצמי לא היה משהו שחשבתי להיות.

אני מאוד אוהב ספרים, מאחר והם מאפשרים לי להיבלע בתוך העמודים ודרכם להיכנס אל תוך עולם אחר. ספרי רוח ומודעות מהווים עבורי הנאה כפולה, משום שהעולם שהם מכניסים אותי אליו מתקיים בתוכי. בזכות ספרי רוח רבים למדתי וגיליתי עוד על עצמי, על המקומות המבקשים ריפוי ועל האיכויות שאפשר וכדאי לממש.

בשנה שעברה, לכבוד שבוע הספר 2016, כתבתי כתבה על ספרים רוחניים שאני ממליץ עליהם. השנה החלטתי להמשיך בכך, ולהציג בפניכם עוד ספרים שהשפיעו עליי, שעשויים להשפיע גם עליכם.

הוכחה לגן עדן, מסעו המופלא של מנתח מוח אל העולם הבא

מאת ד"ר אבן אלכסנדר, הוצאת ידיעות ספרים

האירוע הפיזיולוגי שעבר ד"ר אבן אלכסנדר, כאשר חיידק תקף את מוחו והביא אותו למצב של קומה בזמן שהמוח שלו לא הראה כל סימני חיים, העביר אותו בבת אחת למצב קיום אחר, שאינו דומה לכל מה שקראתי עד כה ביחס לעולמות שמעבר. זמן קצר לפני שהרופאים התייאשו סופית מהסיכוי שלו להתאושש, הוא התעורר במפתיע, ותוך זמן קצר החל לספר לסובבים אותו היכן הוא היה ומה הוא ראה וחווה. עבור אדם רציונלי כמוהו כל זה היה בבחינת שינוי חיים של ממש, והסיפור שלו יכול להוות עבורכם השראה לא רק לכך שהחיים אינם מסתיימים עם מות הגוף, אלא גם ובעיקר ליכולת הריפוי המופלאה שיש לגופנו.

לריאיון שקיימתי עם ד"ר אבן אלכסנדר

לרכישת הספר

סוד הקסם היפני, איך להיפטר מהבלגן בבית לתמיד – ולהיות מאושרים יותר

מאת מארי קונדו, הוצאת אחוזת בית

על פניו זהו אינו ספר רוחני. האישה היפנית אשר כתבה את הספר פיתחה שיטה ייחודית ליצירת סדר בבית, הכוללת שלל הנחיות לגבי אופן הסידור מחדש של הרכוש. אך הבסיס של השיטה שלה הוא לא רק ייחודי, אלא גם מחבר בין רוח לבין חומר בצורה מפתיעה – היא מציעה להחזיק כל פריט שיש לנו בבית ולשאול את עצמנו, האם הוא מעורר בנו שמחה. רק אם התשובה העולה בנו היא חיובית, אפשר לשמור אותו. הספר הוא רב מכר עולמי שעוזר לרבים – בהם אני – להיפרד מרכוש מיותר ולהכניס קצת (או הרבה) סדר לחיים.

לרכישת הספר

שיחות עם אלוהים, דו-שיח לא שכיח

מאת ניל דונלד וולש, הוצאת אופוס

המחבר היה צריך להגיע למצב קשה עד מאוד בחיים שלו, כדי להתחיל לשמוע את אלוהים מדבר אליו ואיתו. מתוך מקום זה של סבל, ייאוש וחוסר, הוא החל להיחשף לאמיתות אוניברסליות, אותן הוא מביא בסדרה זו של שלושה ספרים חשובים עד מאוד. המחבר/מתקשר משוחח עם אלוהים על מגוון רחב של נושאים, הכוללים את האלמנטים הבסיסיים ביותר בחיים שלנו, ומקבל הכוונה חכמה עד מאוד, שיכולה לעזור בהתפתחות של רבים בכל העולם, וזו הסיבה מדוע הספרים הפכו לרבי מכר, בין השאר גם בישראל.

לרכישת הספרים

נתיב ההעצמה, חכמה פליאדית לחיים מלאי חיוניות

מאת ברברה מרסיניאק, הוצאת מרקם

בכתבה הקודמת כתבתי על הספר הראשון אותו תקשרה מרסיניאק, מבשרי השחר. הפעם אני ממליץ על הספר הרביעי בסדרה, שיצא בשנה האחרונה לאור בעברית, 12 שנים מאז פורסם באנגלית. בספר הזה ממשיכה מרסיניאק להביא מידע בעל ערך מהפליאדות, שמעודדים אותנו להיזכר במהות שלנו, מסבירים מי הם הכוחות שאינם רוצים שניזכר ומדוע זה כך, וגם מתייחסים לקשר בין רגשות ואמונות לבין בריאות, ואפילו התייחסות מעמיקה לנושא המיניות.

לרכישת הספר

עשרת הדברות של האנושות החדשה, שיחות עם הכהן הגדול אדמה

מאת איילת סגל ונורית טבנקין, הוצאה עצמית

איילת הקימה בישראל את השלוחה של ארגון TELOS העולמי, הקרוי על שם עיר אור בין-ממדית השוכנת בהר שאסטה שבקליפורניה. בעיר זו שוכנים אלו אשר ברחו מתרבות למוריה הקדומה טרם הטביעה שלה, והתקשורת שלהם עם העולם המערבי, המודרני, נוצרה לראשונה בעזרת אורליה לואיז ג'ונס. הכהן אדמה, מתושבי טלוס, מעביר בספר זה דרך איילת מידע על עשרת הדברות לאנשים החיים בעידן המודרני, בשילוב תובנות של איילת ונורית מהמסעות שהן עושות ביחד ולחוד. בין הדברות החדשות – "היה מודע לביטוי האלוהות שהנך והקדש את ישותך למטרה זו", "היה מודע לחשיבה, מילה ומעשה", "בחר להיות אחד עם תודעת הרב מימדיות" ו"דבר בעדינות, בענווה, מתוך שירות אוהב – דבר מלבך".

לריאיון שקיימתי עם איילת סגל

לרכישת הספר

הבניין בתחנה המרכזית, מסע מפתיע ומטלטל במעלה המדרגות

מאת רן ארהרד, הוצאת סטימצקי

סיפור זה מבוסס על המפגש של מחבר הספר עם אדם בשם אליעזר, המתגורר בתחומי התחנה המרכזית בתל אביב. במרכזו של הספר נמצאת דמותו של יואב, סטודנט מצטיין להנדסה, שמגיע לבניין ייחודי בתחנה המרכזית הישנה, שבו הדיירים גרים בכל קומה המותאמת להתפתחותם הרוחנית. שם הוא פוגש את אליעזר, והמפגשים ביניהם הופכים לתהליך התפתחות רוחני המבוסס על המסורת הבורמזית, במהלכו לומד יואב כיצד לנשום בחופשיות, מהי התפתחות אנכית ומה היא דורשת, ועוד. זהו ספר מרתק המגיש תובנות רוחניות עמוקות במעטפת מהנה לקריאה.

לרכישת הספר

על רוח וחומר, אנציקלופדיה על תזונה ורוחניות בעידן החדש

מאת אילנה רוגל, הוצאה עצמית

אילנה רוגל היא מקור של ידע עמוק במיוחד בכל הקשור לגוף, בריאות, מחלות ותזונה. בספר זה, ראשון מבין ארבעה שיצאו עד כה לאור, היא מתחילה לפרוס את תפיסתה פורצת הדרך, לפיה לכל אדם יש תדר ייחודי וכך גם לכל מזון, וכי עלינו להתאים את המזונות שלנו בהתאם לתדרים השונים, כדי להגיע לריפוי ולמיצוי עצמי מקסימלי. בספר יש מידע רב אודות המזונות השונים ומהותם הפיזית-רגשית-רוחנית, הסברים על המקור הרגשי-תודעתי של המחלות השונות, מידע אסטרולוגי הקשור במזונות ובמחלות, ועוד. ספר חשוב לכל מי שבריאותו ותזונתו חשובים לו, במיוחד למטפלים בתחום זה.

לריאיון שקיימתי עם אילנה רוגל

לרכישת הספר

לזריס, ראיונות עם לזריס 

מאת ג'ק פורסל, הוצאת גל

בתחילת הדרך הרוחנית שלי, אי שם באמצע שנות ה-90, היה לזריס אחד מהמדריכים המיוחדים ביותר. באותן שנים הקשבתי לתחזיות האנרגטיות שהוא תיקשר דרך המתקשר האמריקאי ג'ק פורסל, ונבלעתי בתוך ספר זה, אשר יצא באותן שנים לאור בעברית. לזריס הוא אחת הישויות העדינות, האוהבות והחכמות שפגשתי בעולם הרוח, וההשתתפות בסדנה עם ג'ק פורסל ולזריס לפני מספר שנים בלוס אנג'לס היתה חוויה מיוחדת במינה. בספר הזה לזריס לא רק מספר על עצמנו אלא נוגע בנושאים בעלי חשיבות, כולל מחלות ובריאות, יצירת מציאות, מיניות ועוד.

לרכישת הספר

נשימת היקום, ההוויה האינסופית

מאת מוגי, הוצאת מרקם

כאשר הגיע לידיי הספר של המורה הרוחני מוג'י, הופתעתי לגלות שהוא תלמיד של פאפא פונג'ג'י, מהמאסטרים הגדולים והידועים של המאה ה-20, שהוא גם אחד המורים של ורדה דרור, מורתי הרוחנית. בספר זה מעביר מוג'י, מורה המשתייך לזרם האדוויטה, את תפיסתו את הטבע האמיתי שלנו, ומדריך את מחפשי הרוח בדרך להתעוררות אל האמת החבויה. או במילותיו, "חוויה ישירה של עצמך כהוויה אינסופית". מומלץ לכל מי שמחפש להכיר את עצמו באמת ולהתוודע לדרך רוחנית ייחודית זו.

לרכישת הספר

חופש להיות

מאת ורדה דרור, הוצאה עצמית

ספר זה, אשר יצא לאור בשנת 1994, הוא אסופה של הטורים החודשיים שפרסמה ורדה במגזין "העידן החדש – עידן האור", אשר יצא לאור בסוף שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90, עיתון אותו היא גם ערכה. קראתי את הספר זמן קצר לאחר שהכרתי את ורדה, בשנת 1995, והוא נגע בי באופן עמק מאוד. בספר היא מתארת את המסע שלה אל הלב באופן פשוט וכן, תוך שהיא מאירה תובנות שרבים מאיתנו יכולים ללמוד מהן. הספר כולל ריאיון שקיימה ורדה עם פאפא פונג'ג'י, אחד משני המורים שלה, שהתקיים בהודו בשנת 1993.

לריאיון שקיימתי עם ורדה דרור

לרכישת הספר

המדריך למרגיש המתחיל, או מה לעזאזל עושים עם כל הרגשות הללו?

מאת שחר בן-פורת, הוצאה עצמית

הספר האחרון ברשימה הוא הספר שלי, שיצא לאור בשנת 1994. הספר מבוסס על הדרך הרוחנית שלי כתלמיד של ורדה, בה אני לומד ומלמד כי כל הרגשות חיוביים במהותם וכי עלינו ללמוד להרגיש אותם מחדש, מבלי להתערב בהם. בספר אני מתאר מהם הצדדים הטובים בכל הרגשות ה"שליליים", איזה מחיר אנו משלמים על המלחמה בהם ומה טוב קורה כאשר אנו מסכימים להרגיש אותם. הספר כולל הצעות לדברים שאפשר לעשות כאשר הרגשות הכואבים מציפים אותנו, ועוד תובנות ביחס ליחסים של גברים עם רגשות, תפקידה של סבלנות, חשיבותו של טיפול ועוד.

לרכישת הספר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

90 דק' צפייה
מה זה אומר "יש מספיק", איך זה קשור לזמן הקורונה בו אנו חיים, ואיך זה לכתוב ספר מתוקשר? נילי דור האלה שואלת, שחר בן-פורת עונה
14 דק' האזנה
התראיינתי בתוכנית של זוהר נוי על הספר החדש והתכנים שלו, על המשמעות של "הכל בסדר", כיצד אנו יכולים להביא שינוי לחיים שלנו – ועוד
15 דק' קריאה
ריאיון מיוחד עם אילנה רוגל לרגל צאת הספר השלישי שלה, "על אותות ואותיות", העוסק במשמעויות המטאפיזיות של האותיות והמילים בחיינו. ויש דוגמאות
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546