כשהמציאות אומרת לא, למה היא מתכוונת? טוהר מדברים על כך בתקשור שנעשה במסגרת סדנה מיוחדת לעצמאיים ולבעלי עסקים

אתמול העברתי לראשונה סדנה לכ-12 מחברי קבוצת "אסטרטגיה שיווקית בכיף", שהנושא שלה היה "כשהמציאות אומרת לא, למה היא מתכוונת?". דיברנו על קשיים שאנו מתמודדים איתם בעסקים שלנו, ומה אפשר ללמוד ממה שקורה במציאות שלנו על מה שמתחולל בתוכנו.

עבורי, זה היה מדויק מאוד לדבר על זה, בימים בהם אני בודק עם טוהר ואיתי מדוע למפגש "חיבור מחדש – מתחילים שנה עם טוהר וחברים​" נמכרים, עד אתמול לפחות, כרטיסים בודדים.

לקראת סיום הסדנה תקשרתי את טוהר בנושא הזה. התלבטתי אם להתחיל את הסדנה עם התקשור או לסיים אותה איתו, ואני שמח שהחלטתי שהתקשור יהיה בסוף – בזמן שהעברתי את המילים שלהם עלה בי כאב מאוד גדול, ובמשך שעות ארוכות אחר כך הרגשתי את הלב שלי שבור.

על מה הם דיברו? על החיפוש הבסיסי אחר אהבה, אשר נמצא בבסיס של כל הרצונות והחלומות שאנו מבקשים להגשים; ועל התחושה שאנו לא ראויים לאהבה, תחושה שאינה מאפשרת לנו להגשים את מה שאנו מבקשים להגשים; והם גם הציעו כיצד לעבוד עם המקום הזה.

אגב, בשעות שלאחר הסדנה, בעודי שרוי בתוך הכאב הגדול הזה, נמכרו עוד 7 כרטיסים לאירוע 🙂 זו דוגמה נוספת למה שאני מסביר שוב ושוב (גם לעצמי), שכאשר אני מוכן להיכנס אל תוך ה'לא' ולהיות בו, המציאות יכולה להתחיל להשתנות ל'כן'.

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=iveshJUrv2M[/embedyt]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

8 דק' צפייה
בתקופה זו במיוחד, אומרים טוהר, חשוב שנחזור וניקח אחריות על החיים שלנו. מה זה בדיוק אומר ומהי הנטיה שאנו מתמודדים איתה בדרך, הסרטון עוסק בזה ועוד
9 דק' צפייה
הגישה שלנו למה שאנו מרגישים וחושבים משפיעה רבות על המצב שבו אנו נמצאים. טוהר מזכירים מהי הגישה שכדאי לנו לאמץ ולחזק
6 דק' צפייה
אם אתם מחכים בקוצר רוח שהעולם/המצב ישתנה כבר, כדאי שתיכנסו לצפות בסרטון. מחכה לכם כאן מסר שיכול לעזור לכם
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546